نسخه چاپی

شروط مهم برانكو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد با سرخپوشان شروطش را مشخص كرد.

به گزارش نما به نقل از میزان، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با برانکو آغاز کرده‌اند تا این سرمربی کروات برای 2 فصل آینده هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

در این میان برانکو دو شرط مهم برای آغاز مذاکرات و تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام کرده است.

شرط اول برانکو این است که مذاکرات بدون حضور واسطه یا مدیر برنامه‌‌ها انجام شود و طرفین به صورت رو در رو با هم بر سر تمدید قرارداد 2 ساله مذاکره کنند.

شرط بعدی سرمربی پرسپولیس هم این است که برای تمدید قرارداد بین 10 تا 20 درصد به رقم فعلی قراردادش افزوده شود. برانکو برای یک و نیم‌ فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد 650 هزار دلاری که با دلار 3500 تومانی می‌شود 2 میلیارد و دویست میلیون تومان امضا کرده است.

حالا اگر قرار باشد قرارداد برانکو 10 درصد افزایش داشته باشد می‌شود 715 هزار دلار یا دومیلیارد و پانصد میلیون تومان و با 20 درصد افزایش به 780 هزار دلار یا 2 میلیارد و هفتصد میلیون تومان خواهد بود.

با تمدید احتمالی قرارداد برانکو به نوعی بعد از سال‌ها شاهد ثبات روی نیمکت پرسپولیس خواهیم بود. البته پیش از این هم مسئولان باشگاه پرسپولیس با علی دایی قرارداد 3 ساله امضا کرده بودند اما دایی بعد از یک فصل و 7 هفته با حکم عجیب حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس اخراج شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...