نسخه چاپی

واكنش مهدی رحمتی به بازی ضعیف استقلال

دیروز اصلا خوب بازی نكردیم و حتی نتیجه خوبی هم كسب نكردیم و با بازی ضعیفمون همه هواداران عزیز رو نگران كردیم.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر، دیروز اصلا خوب بازی نکردیم و حتی نتیجه خوبی هم کسب نکردیم و با بازی ضعیفمون همه هواداران عزیز رو نگران کردیم. این تیم ظرف دوسال گذشته نتیجه نگرفته و امسال میانگین سنی تیم خیلی جوون شده و ترکیب تیم خیلی تغییر کرده ولی با همین تیم و کادرفنی تاکنون در صدر جدول هستیم.

ادامه نوشته مهدی رحمتی در اینستاگرام به این شرح است: بازی دیروز نه تنها هواداران بلکه همه بازیکنان و مربیان رو نگران کرده ولی هواداران باید ضمن رعایت احترام به بچه ها اگر اعتراض یا انتقادی دارند اون رو مطرح کنند . طبیعی است که تیم در مواقع پیروزی خیلی نیاز به حمایت نداره و در مواقع سخت یا شکست حمایت هواداران رو لازم داره . بیش از هفتاد سال از تاریخ تاسیس "استقلال بزرگ " می گذره و بازیکنان زیادی امدند و رفتند اما فقط استقلال ، احترام و هواداران ان مانده اند . طرفداران استقلالی مطمئن باشند که بچه ها با این مساوی به خودشون می ایند و ان شا ا... از بازی با نفت همون استقلالی خواهیم بود که هواداران دوست دارند . فقط از هواداران عزیز و دوست داشتنی می خوام که این تیم رو حمایت کنند و به جوونا و کل تیم روحیه بدهند . یادمون نره که این بچه ها فینالیست جام حذفی هستند و مطمئنم که امسال در پایان کار با توکل به خداوند و تلاش بچه ها دل هواداران رو شاد می کنیم.

هواداران عزیز ، دست کمک و یاری به سمت شما دراز می کنم و دست همه رو می بوسم و ازتون می خوام که تیم رو حمایت کنید . یقین بدونید که همه بچه های تیم هم قسم برای موفقیت و سربلندی شما و سرافرازی استقلال با همه وجودشون تلاش می کنند . به امید کسب هر دو جام با کمک خدا و حمایت شما هواداران عزیز


۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...