نسخه چاپی

ترجیح می‌دادم روی یك ضربه ضدحمله گل می‌خوردیم

سرمربی تیم فوتبال ناپولی ادعا كرد كه تیمش با وجود شكست در خانه بانوی پیر چیزی از میزبان خود كم نداشته و تنها به خاطر بدشانسی نتوانسته است امتیاز كسب كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مائوریتسیو ساری پس از باخت یک بر صفر ناپولی در خانه یوونتوس به هفت برد متوالی آبی‌پوشان شهر ناپل و صدرنشینی آنها در جدول رده‌بندی سری A پایان داد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی دو تیم به خاطر تعادل تاکتیکی که در آن برقرار بود، کاملاً پایاپای بود و یک حادثه در آخرین لحظات سرنوشت آن را رقم زد. متأسفم که بعد از ارائه یک بازی خوب که در آن پا به پای یووه تلاش کردیم، تن به شکست دادیم. من فکر نمی‌کنم که این شکست روح و روان تیم‌مان را از بین ببرد، اما می‌دانم که حتی قبول شکستی که حق‌تان باشد هم می‌تواند ضربات روحی و روانی به همراه داشته باشد.

ساری ادامه داد: ما شخصیت‌مان را در این بازی نشان دادیم اگرچه می‌توانستیم در حملات‌مان بهتر از این‌ها کار کنیم. باید اعتراف کنم تلاش زیادی که بازیکنان‌مان برای خنثی کردن حملات یوونتوس انجام دادند، به طور اجتناب‌ناپذیر از سرعت و ریتم بازی هجومی‌ آنها کاست. با این حال ما دو سه موقعیت گلزنی دیگر خلق کردیم و بازی به سمتی می‌رفت که با تساوی خاتمه پیدا کند. تعویض یوونتوس قبل از به ثمر رسیدن گل که آرایش این تیم را به 1-5-4 تغییر داد هم اینطور نشان می‌داد که این تیم به گرفتن یک امتیاز راضی است.

سرمربی ناپولی تأکید کرد: به نظر من این واقعیت که ناپولی در خانه یوونتوس به عنوان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا و نه فقط ایتالیا یک بازی پایاپای ارائه کرد، نشان می‌دهد که ما چقدر پیشرفت کرده‌ایم. من عملکرد تیمم را قوی دیدم و راضی‌تر بودم اگر گلی که خوردیم در یک ضد حمله از سوی یوونتوس بود نه یک شوت تغییر جهت داده چون ما داشتیم تلاش می‌کردیم به هرقیمت ممکن بازی را ببریم. البته قبول دارم که خودمان بیش از اندازه به زازا برای حرکت فضا دادیم و باید او را مهار می‌کردیم و نمی‌گذاشتیم آن شوت را بزند. مهار شوت او تا قبل از منحرف شدن برای پپه رینا کاری نداشت، اما گاهی اوقات از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.

ناپولی بعد از چند هفته سرانجام صدر جدول را از دست داد و آن را به یوونتوس تقدیم کرد. آیا ساری هنوز هم برای قهرمانی تیمش شانسی قائل است؟ او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: وظیفه ما این نیست که تا پایان فصل با یوونتوس بجنگیم، چون این تیم واقعاً در سطح دیگری بازی می‌کند. البته بازی که ما برابر این تیم ارائه کردیم نشانه‌ای مثبت از وضعیت‌مان بود چون تعداد تیم‌هایی که در خانه یوونتوس بتوانند چنین عملکردی را ارائه کنند، کم است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...