نسخه چاپی

واكنش اژه ای به پرونده سفارت عربستان

سخنگوی قوه‌قضائیه با اشاره به رسیدگی به پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان گفت: پرونده همچنان در دادسرا مشغول رسیدگی و كیفرخواستی در خصوص متهمین صادر نشده است.

به گزارش نما،حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نودودمین نشست خود با اصحاب رسانه این مطلب را در خصوص آخرین جزئیات پرونده تعرض به سفارت عربستان بیان کرد و گفت: هنوز درباره متهمین کیفرخواستی صادر نشده و پرونده به دادگاه نرفته است.

وی درباره گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مبنی بر فساد در فوتبال گفت: گزارشاتی که مجلس به قوه قضائیه می‌فرستد به دو گونه می‌باشد بخشی از آنها در صحن علنی مجلس خوانده می‌شود و بنا بر تصمیم نمایندگان به قوه سپرده خواهد شد و بخش دیگری نیز گزارش‌هایی هستند که کمیسیون اصل 90 بنابر تشخیص خویش آن را به عنوان دستگاه نظارتی به دستگاه قضا می‌سپارد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: در هر فرض باید دستگاه قضا نسبت به گزارش‌هایی که ارائه می‌شود تحقیق کند و اسناد و مدارک لازم را جمع‌آوری کند.

محسنی‌اژه‌ای درباره این پرسش که گفته می‌شود بابک زنجانی در دادگاه خویش از فردی به نام «ح» که اموال وی را در امارات به نام خود زده است، گفت: در این مورد اطلاع دقیقی ندارم اما در خصوص اموالی که این فرد داشته و دارد خیلی بدیهی است که در روزهای اول به او گفتیم که اگر چنانچه همکاری کند و اموالش را برگرداند به نفع خودش خواهد بود.

وی اضافه کرد: به وی گفتیم اگر چنانچه این کارش طولانی شود ممکن است کسانی به صورت قانونمند و غیرقانونی تعرضاتی را نسبت به این افراد انجام دهند که مشکلاتی ایجاد شود.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: اکنون نیز اموالی که دارد مشخص است و وکیل و نماینده‌ای دارد، اطلاع نداریم که حقش ادا شده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...