نسخه چاپی

قاضی:

تیم ویسی باباخت بدرقه میشود

مهاجم صبای قم گفت: صبای قم هنوز چیزی از دست نداده و این تیم همچنان پتانسیل كسب سهمیه آسیایی را دارد.

به گزارش نما محمد قاضی در گفت و گو با کاپ، در این باره که چرا در بازی قبلی تیمش نتوانتس صبای قم را همراهی کند اظهار داشت: متاسفانه روی اشتباه داور در بازی قبلی نتوانستم در مشهد به تیمم کمک کنم اما در کل صبا توانست بعد از دو بازی که باخته بود نشان دهد، از آن شرایط خارج شده و یک بازی خوب مقابل پدیده ارائه کند. هرچند با تمام تلاشی که بچه ها داشتند و با موقعیت هایی که خلق کردیم، نتوانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه علی دایی گفته بود این بازی همه جوره به نفع صبا بود ولی فقط یک گل داشت در مورد به ثمر نشستن موقعیت های همبازیانش مقابل پدیده بیان داشت: بالاخره فوتبال است و اینکه گاهی اوقات هرچه بزنی وارد دروازه نشود، در برخی روزها اتفاق می افتد. ما در دو بازی قبل دو گل زودهنگام و بی دلیل خوردیم که حسابی تیم را از نظر روحی و روانی به هم ریخت اما در این بازی صبا نشان داد بازهم به تمرکز کافی دست پیدا کرده و می تواند در ادامه نتایج به دست آمده را جبران کند.

مهاجم صبا که در دیدار رفت برابر استقلال خوزستان گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود درباره بازی این هفته تیمش مقابل این حریف خوزستانی گفت: استقلال خوزستان واقعا تیم خوبی است و دلیل این ادعا هم صدرنشینی فعلی شاگردان عبدا... ویسی است. در بازی قبل هرچند ما گل اول را خوردیم اما در کل بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و حتی یک موقعیت هم به آنها ندادیم تا اینکه در دقایق پایانی بازی روی یک ضربه ایستگاهی من توانستم توپ را وارد دروازه خسوس گلر خوب شان کنم و دست خالی از اهواز برنگردیم.

وی ادامه داد: فکر کنم این بازی هم زیبا و جذاب از آب در بیاید چون هر دو تیم برای تثبیت موقعیت خودشان در جدول به میدان خواهند رفت. جدای اینکه ما سه امتیاز این مسابقه را می خواهیم خیلی از تیم های تعقیب کننده استقلال خوزستان هم منتظر پیروزی صبا هستند تا شرایط شان برای پیشی گرفتن از شاگردان ویسی مهیا شود. با این همه ما به این مسایل توجهی نداریم و با تمرکز بالا حریف را از قم بدرقه خواهیم کرد.

قاضی در مورد اینکه خسوس چندی پیش مدعی شده بود بهترین مهاجمی که در ایران مقابلش بازی کرده، محمد قاضی است، خاطر نشان کرد: بدون شک نصف موفقیت های این روزهای استقلال خوزستان به حضور خسوس درون دروازه آنها برمی گردد. حتی عبدا... ویسی هم چندین بار به این موضوع اشاره داشته و در مصاحبه ای گفته بود گلر خوب مثل یک پدر و مادر خوب است. من هم با جمله آقاعبدا... موافق هستم. با این همه در حال حاضر شرایط خوبی دارم و با تمرکز بالا می خواهم اگر خدا بخواهد گل بزنم تا با نشان دادن آمادگی خودم یک خاطره به یادماندنی دیگر برای خسوس در ذهنش ایجاد کنم.

مهاجم صبا در این باره که آیا صبا بعد از شروع ناامید کننده نیم فصل دوم در ادامه مسابقات از این بحران خارج شده است، گفت: واقعیت این بود که ما مقابل گسترش و راه آهن زود گل خوردیم و تاثیر روحی بدی روی عملکرد تیم ما داشت و حتی در پاس دادن ها هم مشکل پیدا کردیم. این حرف من را قطعا فوتبالی ها درک می کنند که این مساله چه تاثیر منفی روی تیم می گذارد. با این همه صبا در نیم فصل خریدهای خوبی انجام داده و آنها طی این مدت با تیم هماهنگ شده اند. شک نکنید با بازی ای که از صبا مقابل پدیده دیدم در ادامه می توانیم با حفظ تمرکز همان صبای ابتدایی لیگ پانزدهم بشویم.

قاضی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تیمش همچنان در کورس کسب سهمیه باقی بماند، تصریح کرد: صبا هیچ چیز را از دست نداده و خوشبختانه در چند هفته ای که ما نتیجه نگرفتیم حریفان ما هم در بالای جدول نتیجه نگرفتند و شرایط دلخواه ما را رقم زدند. شک نکنید با تلاش بیشتر این صبا با کادرفنی و بازیکنان خوبی که دارد پتانسیل کسب سهمیه را دارد و حیف است این اتفاق برای این تیم در لیگ امسال رخ ندهد. امیدوارم در دو، سه هفته آینده که بازی های مهمی پیش رو داریم با جمع کردن امتیازات، امتیازات از دست رفته چند بازی اخیر را جبران کنیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...