نسخه چاپی

احتمال اعتراض عمومی به پرداخت هزینه زباله توسط مردم

هزینه كرد 25 میلیارد تومان در سال 94 برای فرهنگ سازی در حوزه پسماند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این كه 25 میلیارد تومان در سال 94 بودجه به حوزه آموزش در حوزه پسماند تخصیص یافته است، گفت: دریافت هزینه زباله از مردم به تدریج طی 5 سال باید عملیاتی شود تا منجر به اعتراض عمومی نشود.

به گزارش نما مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکارخبر با اشاره به مصوبه دولت در مورد پرداخت هزینه زباله مردم توسط خودشان عنوان کرد: اما عملی کردن این موضوع نیز پس از تصویب شورا باید به تدریج انجام شود تا منجر به اعتراض عمومی نشود.

وی با اشاره به این که سالانه تا مدت زمان 5 سال به تدریج روند دریافت هزینه زباله از شهروندان را عملیاتی خواهیم کرد، گفت: معاونت خدمات شهری در تلاش است نهایت استفاده را از ابزارهای فرهنگی به منظور ارتقاء فرهنگ مردم در حوزه پسماند به کار ببرد.

عبدالهی ادامه داد: معاونت خدمات شهری 12 میلیارد تومان در حوزه آموزش در سال جاری بودجه دارد که در سرفصل های مختلف هزینه می شود. همچنین 13 میلیارد تومان نیز در این حوزه به مناطق بودجه اختصاص یافته است که در مجموع می توان گفت 25 میلیارد تومان در سال 94 بودجه به حوزه آموزش در حوزه پسماند تخصیص یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این که این معاونت در حوزه های فرهنگی و آموزشی مرتبط با شرح وظایف معاونت دارای شاخص و بررسی اثرگذاری است، افزود: همچنین سه درصد از محل اعتبارهای نقدی سازمان های در ارتباط با بند 3 تبصره 45 داریم که به فرهنگسازی و آموزش شهروندی اختصاص می یابد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...