نسخه چاپی

كری‌خوانی بازیكن پیشین بارسلونا برای رئال

ستاره رم كه پیشتر برای بارسلونا بازی می‌كرد، پیش از رویارویی با رئال مادرید برای این تیم كری خواند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، گازتا دلو اسپورت نوشت: در یکی از حساس ترین دیدارهای شب دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم در خانه میزبان رئال مادرید خواهد بود.

سیدو کیتا، ستاره رم بر این باور است که تیمش توان شکست دادن رئال را دارد. او گفت: با پیراهن والنسیا، سویا و بارسلونا بارها برابر رئال مادرید به میدان رفتم. بدون شک دیداری خاص خواهد بود. خاطرات شیرینی از دیدارهای برابر رئال دارم و این دیدار برای من چالش بزرگی به شمار می آید.

او ادامه داد: باید بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم و ترسی از نام رئال نداشته باشیم. اعتماد به نفس، عنصری اساسی برای این دیدار بزرگ است. به خوبی می دانیم حذف کردن رئال کار بسیار دشواری است اما غیر ممکن نیست. رئال تیمی است که می توانیم برابر آن به پیروزی برسیم. با آمدن لوچیانو اسپالتی، همه چیز تغییر کرده است و الان در شرایط خوبی به سر می بریم.

ستاره پیشین بارسلونا در پایان سخنانش گفت: وقتی سرمربی تیم تغییر می کند، تفکرات جدید به تیم اضافه می شود. الان خوشبختانه با اسپالتی اعتماد به نفس ما بیشتر شده است. چهار پیروزی پیاپی را به دست آوردیم و طبیعی است که همه چیز خوب باشد. به پیشرفت ادامه می دهیم و می خواهیم با شکست دادن رئال مادرید ثابت کنیم تیمی خوب و متفاوت شدیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...