نسخه چاپی

پیروزی یونایتد مقابل رئال در ضربات پنالتی

منچستریونایتد موفق شد در ضربات پنالتی رئال مادرید را در اولین دیدار سپیدپوشان در جام ICC شكست دهد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ اروپا که به زودی سوپرکاپ اروپا را برگزار خواهند کرد، شب گذشته در کالیفرنیا به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با استقبال گسترده هواداران روبرو شده بود و تقریبا صندلی خالی در ورزشگاه وجود نداشت.




یونایتد از همان ابتدا بازی را بهتر شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. آنها موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند ولی قدر آنها را نمی‌دانستند و توپ های خوبی را از دست می‌دادند. در سوی دیگر رئال که انگار خیلی هم نتیجه این بازی برایش مهم نبود، بیشتر سعی داشت روی تفکرات زیدان و تاکتیک های او کار کند و از این رو تنها یک موقعیت خطرناک در نیمه اول داشت. موقعیت های دو تیم یکی پس از دیگری از دست می‌رفت تا اینکه در وقت های اضافه نیمه اول، روی حرکت استثنایی مارکوس راشفورد و پاس خوب او، جسی لینگارد دروازه کیلور ناواس را باز کرد و یونایتد را پیش انداخت.




نیمه دوم که رئال تقریبا با ترکیب جدیدی وارد زمین شد، بهتر از نیمه اول کار کرد و بیشتر در موقعیت گل قرار گرفت. تلاش رئالی ها در نهایت در دقیقه 69 جواب داد، جایی که لیندلدوف با یک خطای عجیب روی یکی از بازیکنان جوان رئال، یک پنالتی به سپیدپوشان داد تا کاسمیرو ضربه پنالتی را وارد دروازه کند و بازی را به تساوی بکشاند. بازی تا پایان موقعیت خاص دیگری نداشت و دو تیم عملکرد نسبتا پایاپایی داشتند تا کار به ضربات پنالتی کشید.




در ضربات پنالتی دخیا ستاره میدان بود و با مهار دو پنالتی از متئو کواچیچ و اسکار، تیمش را پیش انداخت و پس از اینکه کاسمیرو پنالتی اش را به تیرک زد، یونایتد موفق شد دومین پیروزی اش در رقابت های ICC را جشن گرفته و رئال مادرید در اولین گام، طعم شکست را چشید.

۱۳۹۶/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...