نسخه چاپی

جنگ در پرتغال به خاطر طارمی/ ستاره ایرانی دوباره متهم شد

عکس خبري -جنگ در پرتغال به خاطر طارمي/ ستاره ايراني دوباره متهم شد

مهدی طارمی در بازی دیشب مقابل براگا متهم به تمارض و گرفتن پنالتی شد تا دوباره سوژه پرتغالی ها شود.

به گزارش نما، در بازی شب گذشته پورتو مقابل براگا، مهدی طارمی دوباره به سوژه اول رسانه‌های پرتغال و طرفداران فوتبال در این کشور بدل شد.

برخی از افراد معتقد بودند که طارمی در بازی دیشب در ۲ صحنه تمارض کرده تا بتواند از سوی داور پنالتی بگیرد. برخی دیگر نیز به دفاع از ستاره کشورمان پرداختند و آن را خطاها را درست و منطقی دانستند.

با این حال داور نیز اعتقاد به تمارض طارمی داشت و همین مسئله واکنش په په را نیز به همراه داشت. کاپیتان پورتو معتقد بود که جو رسانه‌ای علیه ستاره ایرانی باعث شده تا ذهنیت داوران در این رقابت نیز به هم بخورد. این مطلب را در ابتدای فصل کونیسیائو نیز گفته بود و به شدت به جامعه داوری تاخت و از طارمی دفاع کرد.

با این حال، شب گذشته فضای مجازی با نام «طارمی» حال و هوای متفاوتی داشت و هواداران پورتو و اسپورتینگ در خصوص ستاره ایرانی صحبت کردند. هواداران اسپورتینگ معتقد بودند که مهاجم پورتو قصد فریب داور را داشته و خواستند از اقدام زشت باشگاهشان در هفته گذشته دفاع کنند.

باشگاه اسپورتینگ هفته گذشته مطلبی علیه طارمی نوشت و با الفاظی زشت به انتقاد از او پرداخت. طارمی نیز به آن انتقادات در زمین مسابقه پاسخ داد و یک هت‌تریک جانانه در دیدار مقابل پورتیموننزه به ثبت رسانید.

پورتو با پیشی از اسپورتینگ شانس اصلی قهرمانی در لیگ پرتغال است و برای قهرمانی به ۴ امتیاز نیاز دارد.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...