نسخه چاپی

دوست خیابانی دختر جوان، خواستگارش را فراری داد

انتقام در فضای مجازی

پسر جوانی كه متوجه شد دوست خیابانی اش در شرف ازدواج است تصاویرخصوصی دختر جوان را در فضای مجازی منتشر كرد و باعث شد زندگی آن ها قبل از آغاز به پایان برسد.

به گزارش نما به نقل از خراسان، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: زنی با مراجعه به پلیس فتامدعی شد فردی همزمان با اینکه برای دخترم خواستگار آمده بود تصاویر خصوصی او را در تلگرام منتشر کرد و خواستگارکه جواب مثبت گرفته بود، از ازدواج منصرف شد.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: پلیس در تحقیقات خود متوجه شد دختر جوان قبل از خواستگاری با پسری 21 ساله در ارتباط بوده است که دراین مدت تصاویری از خودش از طریق فضای مجازی برای وی ارسال کرده بود.

وی ادامه داد: پلیس عامل این اقدام را یکشنبه گذشته دستگیر کرد. پس از انتقال متهم به مقر پلیس فتا، مشخص شد زمانی که دختر جوان برایش خواستگار می آید تلاش می کند از دوست خیابانی اش فاصله بگیرد و بر این اساس یکی از دوستان خود را به پسر جوان معرفی می کند تا پسر جوان دست از سر او بر دارد.

اما متهم که در جریان مراسم خواستگاری و دیگر مسائل زندگی دوست خیابانی سابقش قرار گرفته بود در صدد انتقام برآمد و تصاویر خصوصی دختر جوان را در فضای مجازی منتشرکرد سرهنگ جهانشیری در حالی که از انتقال متهم به دادسرا خبر داد، افزود: خانواده ها می توانند با رصد بیشتر و اصولی رفتار نوجوانان و جوانانشان از اتفاقات مشابه جلوگیری کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...