نسخه چاپی

سفیر سوریه عربستان را به حمله كماندوهای سوری به كاخ های پادشاهی تهدید كرد

سفیر سابق سوریه در اردن به عربستان هشدار داد در صورت ورود نیروهای سعودی به خاك سوریه، دمشق نیروهایش را به ریاض و كاخ‌های پادشاه گسیل خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، بهجت سلیمان، سفیر سابق سوریه در اردن در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی فیس‌بوک در رابطه با تصمیم عربستان برای مداخله زمینی در سوریه نوشت: دو فرضیه وجود دارد؛ اولی فرضیه فانتزی و تقریبا غیر ممکن مبنی بر اینکه عربستان 150 هزار تن از ارتش خود (که در مجموع به 100 هزار تن نمی‌رسد) را برای جنگ به خاک سوریه اعزام کند. نتیجه این کار چه خواهد بود؟ یک سوم آنها فرار خواهند کرد و یک سومشان به داعش خواهند پیوست و یک سوم آخر هم توسط ارتش سوریه نابود خواهند شد.

سلیمان ادامه داد: یک فرضیه واقعی و قابل اجرا هم وجود دارد و آن این است که ارتش سوریه در پاسخ به حمله نیروهای عربستانی به خاک سوریه و در راستای اجرای حق دفاع از خود، کماندوهای سوری که تعدادشان به 10 هزار تکاور می‌رسد را شبانه در شهر ریاض، پایتخت عربستان با چتر فرود می‌آوریم و آنها به کاخ‌های پادشاهی و محل استقرار شاهزادگان عربستانی یورش خواهند برد./ایسنا

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...