نسخه چاپی

در بیانیه ۳۲۰۰ بانوی فعال سیاسی تأكید شد؛

قوه قضائیه مانع ورود پول‌های كثیف به جریان انتخابات شود

۳۲۰۰ نفر از بانوان فعال سیاسی كشور با انتشار بیانیه‌ای از قوه‌ قضائیه خواستند مانع ورود پول‌های كثیف به جریان انتخابات شود و مطرح كردند: وجود حجم بزرگی از پول‌های بادآورده و احتمال سرازیر شدن آن در عرصه انتخابات، خطر بزرگی است.

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، بیش از 3 هزار نفر از بانوان فعال سیاسی کشورمان با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خود را به وارد شدن پول‌های کثیف در انتخابات اعلام کردند، در این بیانیه آمده است: ایران کشوری است که در آن حاکمیت اسلام و ارزش‌های اسلامی حکمفرماست و در این میان ما معتقدیم که کرسی‌های نمایندگی جایگاه خدمت به مردم هستند نه کسب قدرت و ثروت! اگر اینکه بخواهیم ادعایی را به اثبات برسانیم نباید به هر قیمتی به دنبال کسب رأی دیگران باشیم و حضور در مجلس را فرصتی برای ثروت اندوزی تلقی کنیم

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید انتخاباتی سالم با نمایندگانی در شأن ملت ایران باشد؛ انتخاباتی که عزت و آبروی ایران را دو چندان نماید. مجلسی که نمایندگانی متخصص، قانون‌مدار و مردمی داشته باشد و بتواند وظایف نظارتی و قانون‌گذاری و دیگر وظایف خود را به نحو شایسته‌ای انجام دهد.

وجود حجم بزرگی از پول‌های بادآورده و احتمال سرازیر شدن آن در عرصه انتخاباتی خطر بزرگی است که می‌تواند سلامت مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی را تهدید نماید.

آلوده شدن نمایندگان مجلس در نظام اسلامی به پول‌های کثیف و وامداری نسبت به حامیان، زنگ خطری است که دستگاه‌های نظارتی باید بیش از پیش نسبت به آن اهتمام داشته باشند و هرچه نظام برای جراحی این موضوع هزینه پرداخت کند، ارزش آن را دارد زیرا مال حرام در هیچ مقطع تاریخی و در نظر هیچ مفسر دینی ارزش محسوب نشده است و مشمول مرور زمان و تحول نمی‌گردد. عنصر زمان نیز تاکنون قبح آن را نشکسته است و این اصل بنیادین همچنان در سپهر زندگی مسلمانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، چراکه سایه سنگین ثروت اگر بر سر سیاست افتاد، نظام اسلامی از درون پوسیده می‌شود و شکل و شمایل ظاهری و باطنی آن همانند نظام‌های لیبرال- سرمایه‌داری رخ‌نمایی می‌کند.

ما زنان فعال سیاسی ایران از قوه قضائیه می‌خواهیم تا با نظارت جدی جلوی کسانی که پول خرج می‌کنند تا به قدرت سیاسی دست یابند را بگیرند و همچنین جریانات مدعی اندیشه و حریت، عنان خود را به اصحاب مفسد و آلوده نسپارند و مجریان و ناظران انتخابات و همه دست‌اندرکاران تمام تلاش و سعی خود را برای نظارت هر چه بیشتر و بهتر برای انتخابات معطوف کنند تا یک انتخابات سالم و باشکوه را شاهد باشیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...