نسخه چاپی

اسپالتی: نباید به رئال كادو می دادیم!

سرمربی رم گفت: نباید به رئال چیزی را كادو می دادیم. اگر به آنها یك سانتی متر فضا بدهی صد متر عقب می افتی. ما مترها فرصت داشتیم و نتوانستیم استفاده كنیم.”

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ : اسپالتی، سرمربی رم س از شکست مقابل رئال گفت :” خیلی ناراحت شدم. بازیکنانم خیلی تلاش کردند و شانس گلزنی داشتند. همیشه سعی کردم بازیکنانم صادق باشم. اهل دروغ نیستم. به بازیکنانم گفتم که شانس داریم و تلاشمان را کردیم. مقابل حریف بزرگی قرار گرفتیم. نباید به رئال چیزی را کادو می دادیم. اگر به آنها یک سانتی متر فضا بدهی صد متر عقب می افتی. ما مترها فرصت داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم.”

وی افزود:” از مدتها قبل به این بازی فکر کرده بودم. می خواستیم توپ را در مرکز زمین داشت باشیم و در نیمه اول عالی بودیم. نگذاشتیم رئال شوت به دروازه بزند اما آنها از چپ و راست فشار آوردند و خسته شدیم. آنها بالاخره فضا یافتند. هواداران تشویق کردند. هرگز هواداران اشتباه نمی کنند. بازیکنان بزرگی را در این جا دیده اند و اگر ما را تشویق کردند حتما دلیلی داشته است. بازی را خوب شروع کردیم و اعتماد به نفس پیدا کردیم. نیتجه بازی امروز برای آینده مهم است. نشان دادیم که اگر بخواهیم می توانیم موفق شویم.”
وی افزود :” سرود چمپیونزلیگ خاص است. همه تلاش کردند اما خوش شانس نبودیم. رئال مادرید بازی خوبی انجام داد و در سطح خودش ظاهر شد. در مورد داور باید باید بگویم که من تاثیرگذار نیستم.. نمی دانم پنالتی بود یا نه و مهم نیست. شایسته بیشتر از این بودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.”
اسپالتی در مورد گل رونالدو گفت :” ریتم بازی در نیمه اول کند بود اما پس از گل شرایط عوض شد. حریف حملات و ضدحملات زیادی زد. سعی کردیم تعادل را حفظ کنیم. اگر خوش شانس بودیم چند گل می زدیم.”

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...