نسخه چاپی

آیت‌الله خاتمی:تك‌تك آرای مردم تعیین‌كننده است

عکس خبري -آيت‌الله خاتمي:تک‌تک آراي مردم تعيين‌کننده است

نماینده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تك‌تك آرای مردم در این كشور تعیین‌كننده است و مردم در هفته آینده دو نهاد مهم و تاثیرگذار را شكل می‌دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس از فهرج، آیت‌الله سید احمد خاتمی عصر امروز در جمع مردم فهرج اظهار کرد: در جمهوری اسلامی مردم حاکم سرنوشت خودشان و مسئولان منتخب مردم هستند و تک‌تک آرای مردم در این کشور تعیین‌کننده است و مردم در هفته آینده دو نهاد مهم و تأثیرگذار را شکل می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: شما مردمی ولایی هستید و نماینده شما باید تابلوی شما باشد و مثل شما ولایتمدار باشد.

وی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق کرمان در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای مجلس در این مراسم خاطرنشان کرد: طی این چهار سال از این برادر عزیز جز مواضع ولایی چیز دیگری ندیدم.

خاتمی در پاسخ به سئوال یکی از حضار شرکت‌کننده که نامی از کاندیدای مجلس شورای اسلامی نبرید و از کاندیداهای مجلس حمایت نکنید، افزود: بنده ولایتمدارم و ولایتمدار خواهم بود و از ولایتمداران در هر شهری بروم، حمایت می‌کنم و البته هیچ‌گاه کاندیدای دیگر را تخریب نمی‌کنم.

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری هدف از سفر خود را به شهرستان فهرج عرض ادب و احترام به مردم بیان کرد و گفت: شما مردم اصل هستید و سرنوشت خود را رقم می‌زنید.

خاتمی عنوان کرد: در عرصه انتخابات خبرگان به لیست سه‌نفره جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رأی دهید و در عرصه مجلس شورای اسلامی نیز معیار می‌دهم، ولایتمدار باشد و امیدوارم که اصولگرایان به ائتلاف برسند و کاندیدای واحدی داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران بر حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه تأکید و عنوان کرد: حضور در انتخابات عبادت و مایه افتخار است که مردم سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...