نسخه چاپی

مجتبی رحماندوست در گفتگو با نما:

به لیست اصولگرایان امید بسته ایم

عکس خبري -به ليست اصولگرايان اميد بسته ايم

نماینده تهران گفت: چنانچه خدای ناكرده كسانی كه مورد نفوذ فكری بیگانگان هستند و به غرب گرایش دارند در مسئولیت ها حضور داشته باشند در آنصورت از اطمینان ما نسبت به ثبات قدم انقلاب و توان مقابله اش با دشمن كاسته می شود.

مجتبی رحماندوست در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص ضرورت های همگرایی و وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام ما و شیاطین عالم مثل آمریکایی ها و صهیونیست ها هیچگاه دست از دسمنی بر نمی دارند؛ بنابراین کسانی که پای آرمان های امام و انقلاب و شهدا هستند و به آن وفادار هستند باید سر کار باشند و در قوای سه گانه حضور داشته باشند. در اینصورت، می توان با اطمینان بیشتری به ثبات قدم این انقلاب و امکان مقابله اش با دشمن اطمینان پیدا کرد.

وی ادامه داد: چنانچه خدای ناکرده کسانی که مورد نفوذ فکری بیگانگان هستند و به غرب گرایش دارند در مسئولیت ها حضور داشته باشند در آنصورت از اطمینان ما نسبت به ثبات قدم انقلاب و توان مقابله اش با دشمن کاسته می شود.

کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان، با بیان اینکه لیست ائتلاف با معیارهای شورای اصولگرایان تدوین شده اظهار داشت: بنده در فرآیند تصمیم گیری حضور نداشته ام و صرفاً توفیق حضور در لیست را پیدا کرده ام و اینکه لیست تا چه حد با معیارهای شورا همخوانی دارد، را باید از آنها پرسید. البته بنده به این لیست امید بسته ام.

رحماندوست افزود: نسبت به برخی از افراد حاضر در لیست شناخت ندارم، امّا از آنهایی که شناخت دارم می دانم که افراد توانایی هستند.

نماینده تهران در خصوص ضرورت انصراف سایر کاندیداهای اصولگرا در حمایت از لیست ائتلاف گفت: ما تجربه عدم وحدت نیروهای اصولگرا را در انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش داریم و دیدیم که تعدد کاندیداهای اصولگرا باعث شد که هر کدام از آنها درصد آرای کمی را به خود اختصاص بدهند در حالی که مجموع رأی آنها، عدد قابل اهمیتی بود. این یک امر طبیعی است و اینگونه نیست که به خاطر مسائل اعتقادی و ایدئولوژیک صرفاً به ایران اختصاص داشته باشد، در همه دنیا اینگونه است؛ آدم هایی که به یک اندیشه خاص معتقد هستند و در مقابلشان آدم هایی با اندیشه ای دیگر حضور دارند، اگر تعداد بیش از حد نیاز از آنها کاندیدا بشود و به رقابت بپردازند شکی نیست که آراء تقسیم می شود. این یک چیز عقلی و بدیهی است.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...