نسخه چاپی

با رای به لیست اصولگرایان در تهران و سراسر كشور انقلابی‌ها وارد مجلس می‌شوند

عکس خبري - با راي به ليست اصولگرايان در تهران و سراسر کشور انقلابي‌ها وارد مجلس مي‌شوند

رئیس مركز سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره پیامدهای انتخاب و ورود افراد وابسته به دولت در مجلس آینده هشدار داد و گفت: باید دقت كنیم كه وكیل مردم به جای وكیل دولت انتخاب شود.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره پیامدهای انتخاب و ورود افراد وابسته به دولت در مجلس آینده هشدار داد و گفت: باید دقت کنیم که وکیل مردم به جای وکیل دولت انتخاب شود.

محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آسیب‌های مجلس دولت ساخته گفت: یکی از وظایف کلیدی مجلس نظارت بر عملکرد دولت است و اگر ناظر و منظور یکی شود دیگر نظارت معنایی ندارد و باید دقت کنیم که وکیل مردم به جای وکیل دولت انتخاب شود.

انبارلویی با اشاره به تلاش شش ماهه علما، احزاب و شخصیتهای اصولگرا در تهیه لیست 30 نفره اصولگرایان، خاطرنشان کرد: در این لیست افراد جهادی و انقلابی، اقتصاددان، آشنا به مسائل سیاسی و فرهنگی حضور دارند و مردم با اعتماد به این لیست می‌توانند انتخاب اصلح کنند.

وی با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره ورود انقلابیون به مجلس و شاخصه‌های آنان بیان کرد: انقلابیون با مرزبندی بین جبهه انقلابی و ضد انقلابی باید از اصول و مبانی نظام تا سرحد جان حمایت کنند و در پایبندی به سوگند خود برای حفظ و صیانت از کشور و آزادی مردم استوار بمانند.

انبارلویی با انقلابی دانستن افراد لیست 30 نفره اصولگرایان تصریح کرد: سوابق افراد داخل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران و شهرستانها نشان می‌دهد که آنها در دفاع از انقلاب تردید نمی‌کنند و با انتخاب این اشخاص، انقلابی‌ها به مجلس راه پیدا می‌کنند.

وی در ادامه گفت‌وگو خود با بیان اینکه ورود دولت طبق قانون در انتخابات غیرقانونی است به انتخاب معاون کل نهاد ریاست جمهوری به ریاست ستاد انتخاباتی حزب نزدیک به دولت اشاره کرد و گفت: این حزب وابسته به دولت و در انتخابات پیش‌رو فعال است. این انتخاب به نوعی کج سلیقگی است و نباید کسانی که مسئولیت کلیدی در دولت به خصوص نهاد ریاست جمهوری دارند رییس ستاد انتخاباتی این حزب شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره مشکلات به وجود آمده در اثر واردات بی رویه کالاهای غیر ضرور و عدم پذیرش آن توسط دولت هم گفت: در زمانی که دولت با رکود، وضعیت نامطلوب معیشتی و بیکاری مواجه است با ورود کالاهای غیرضرور باعث ایجاد شغل در آن کشورها و بیکاری مردم خودمان می شویم که دولت باید جلوی این روند را بگیرد.

انبارلویی مهمترین ماموریت اصولگرایان در مجلس آتی را بهبود معیشت مردم عنوان کرد و ادامه داد: اصولگرایان به دنبال امنیت و پیشرفت کشور در این منطقه پر تنش و ارتقای وضعیت معیشتی مردم هستند و شعار آنان معیشت، امنیت و پیشرفت است.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...