نسخه چاپی

بیك زاده و ماجرای گوسفندی كه قرار است قربانی كند

مدافع ذوب آهن می گوید 10 روز دیگر به تمرینات گروهی تیمش ملحق می شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ هاشم بیک زاده درست در روزهایی که شایعات زیادی درباره بازگشت دوباره اش به تیم ملی ایران شنیده می شد، مصدوم شد. او در این باره به خبرورزشی توضیح می دهد: «قبل از بازی با فولاد، در تمرین آمدم بچرخم و استارت بزنم که یک مقدار در پایم احساس درد کردم. حس بدی به من دست داد. فهمیدم که مشکلی برای پایم پیش آمده. پس از آنکه mri گرفتم مشخص شد عضله دوقلوی پایم دچار کشیدگی شده است.»
او در این باره می گوید: «مشکل خیلی حاد نیست. درست در آستانه بازی های آسیایی این اتفاق برایم افتاد و واقعا ناراحت. اما خدا را شکر می کنم که مصدومیت زود برطرف می شود و انشالله از 10 روز دیگر دوباره به تمرینات ذوب آهن برمی گردم.»
هاشم با خنده و شوخی می گوید: «فکر کنم چشم خوردم و دیگر واجب شد که یک گوسفند قربانی کنم.» او ادامه می دهد: «در سه بازی قبلی ذوب آهن عملکردم خوب بود و کادر فنی رضایت داشت. تازه داشتم می شدم همان بازیکنی که قبلا بودم، قبل از جام جهانی. متاسفانه با بدشانسی مصدوم شدم. ولی انگیزه زیادی برای بازگشت دارم. آقای گل محمدی و بازیکنان ذوب آهن به من خیلی روحیه دادند. کمک کردند تا به اوج برگردم.»
او درباره تمرینات این روزهایش می گوید: «هر روز به کلینیک دکتر نوروزی می روم. روزی دو جلسه فیزیوتراپی می کنم. امیدوارم هر چه زودتر دوباره به میادین برگردم.»
بیک زاده در پایان درباره مساوی های پی در پی ذوب آهن می گوید: «از بدشانسی است. انصافا چند بازی را باید می بردیم ولی با بدشانسی مساوی کردیم. این اتفاقات در فوتبال می افتد اما شک نکنید در ادامه امتیازهای از دست رفته را جبران می کنیم.»

۱۳۹۴/۱۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...