نسخه چاپی

ابوبكر بغدادی در سوریه در محاصره است

فرمانده گردان‌های نینوا در عراق گفت: ابوبكر بغدادی به دلیل حملات جنگنده‌های روسی در مناطق تحت تصرف خود در سوریه محاصره شده است..

به گزارش نما، فرمانده گردان‌های نینوا در عراق که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از کشته شدن سه تن از خطرناکترین فرماندهان داعش در موصل از جمله مسئول انبار مهمات داعش در سنجار، مسئول شرعی شهر موصل و فرماده نظامی داعش در شمال موصل خبر داد.

فرمانده گردان‌های نینوا در ادامه به رفت‌و‌آمدهای ابوبکر بغدادی، رهبر داعش میان شهرهای دیر الزور و رقه سوریه اشاره کرد و گفت: خبرهای بسیاری از محل استقرار بغدادی در سوریه به دست ما رسیده مبنی بر اینکه وی نمی‌تواند به موصل بازگردد و در حال حاضر به دلیل حملات جنگنده‌های روسی در مناطق تحت تصرف خود در سوریه محاصره شده است.

فرمانده گردان‌های نینوا در ادامه هویت خطرناکترین زن در تشکیلات داعش در موصل را فاش و اعلام کرد: وی که متولد 1966 است، ملقب به ام انس بوده و در میان داعشی‌ها "الحجیه" خوانده می‌شود. او از خطرناکترین زنان داعشی است که مسئول گردان "الخنساء" است که شامل زنان مهاجر عرب و خارجی و تعداد کمی زن عراقی عضو داعش است.

وی تاکید کرد:‌ خطرناکترین فرماندهان داعش در موصل روس هستند. آنها از هوش بالایی در تشخیص خطرات علیه خود دارند.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...