نسخه چاپی

توزیع شیر رایگان در مدارس قطع نمی‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس كشور قطع نخواهد شد البته هنوز اعتبار ۴۰۰ میلیاردی شیر مدارس از محل یارانه‌ها تخصیص نیافته است ولی به‌زودی بخشی از آن محقق می‌شود.

به گزارش نما؛ سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «برخی می‌گویند اعتبارات مربوط به شیر مدارس تأمین نشده است، آیا اینگونه است؟»، اظهار داشت: برای توزیع شیر رایگان در مدارس از 2 محل اعتبارات را تأمین می‌کنیم.

وی افزود: نخستین اعتبار مربوط به ردیف بودجه آموزش و پرورش است که 150 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته‌ایم و دیگری از محل یارانه‌ها بود که 400 میلیارد تومان است.

بطحایی با ابراز تأسف از اینکه تاکنون از محل یارانه‌ها اعتباراتی که برای شیر مدارس پیش بینی شده بود توسط سازمان هدفمندی تخصیص نیافت، خاطرنشان کرد: به احتمال خیلی زیاد بخشی از 400 میلیارد مربوط به هدفمندی اختصاص خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا روند توزیع شیر در مدارس قطع می‌شود؟»، گفت: خیر، ان‌شاءلله که قطع نمی‌شود.

وی افزود: اگر بتوانیم بخشی از اعتبارات مربوط به هدفمندی را قبل از پایان سال دریافت کنیم و تعهدات خود را با کارخانه‌هایی که قرارداد بسته‌ایم محقق کنیم، شیر رایگان مدارس قطع نخواهد شد.

۱۳۹۴/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...