نسخه چاپی

انفجارهای زینبیه نزدیك یك مدرسه رخ داد

نماینده شیعیان منطقه «زینبیه» در جنوب دمشق با بیان اینكه انفجارهای تروریستی شب گذشته در این منطقه نزدیك یك مدرسه رخ داد، تاكید كرد كه اغلب قربانیان كودك هستند.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین،«فادی برهان»، نماینده شیعیان منطقه «زینبیه» در جنوب دمشق در گفت‌وگو با فارس در سوریه تصریح کرد: 4 انفجار تروریستی که منطقه زینبیه شاهد آن بود، در اثر انفجار 2 دستگاه خودروی بمبگذاری شده و اقدام 2 انتحاری به منفجر کردن خود رخ دادند.
نماینده شیعیان منطقه «زینبیه» درباره محل انفجارها نیز توضیح داد که این انفجارها در نزدیکی درمانگاه «الهلال الصدد» انتهای خیابان «التین» به وقوع پیوستند، خیابانی که به واسطه یک اتوبان از بارگاه حضرت «زینب» (س) جدا می‌شود.
برهان گفت: تاکنون آمار دقیقی درباره قربانیان این انفجارها در دست نیست، چون امداد رسانی به آسیب دیدگان و آواربرداری از مناطق انفجار توسط نیروهای امنیتی همچنان ادامه دارد، اما اغلب قربانیان را کودکان تشکیل می‌دهند، چون انفجارها در نزدیکی مدرسه‌ای رخ دادند که پشت درمانگاه الهلال الصدد قرار دارد.
وی درباره عاملان این انفجارهای تروریستی تاکید کرد که در این تردید نیست، گروه‌های تروریستی در پس این انفجارها قرار دارند.
جدیدترین گزارش‌ها از کشته شدن 83 نفر و زخمی شدن 180 نفر در این انفجارها خبر می‌دهد.
گروه تروریستی تکفیری «داعش» مسئولیت این انفجارهای تروریستی را برعهده گرفت.

۱۳۹۴/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...