نسخه چاپی

تاج: نبردنابرابری بااعراب داریم

رئیس سازمان لیگ گفت:برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می كنم.

به گزارش نما به نقل از کاپ، مهدی تاج بعد از جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه امروز از ساعت 10 صبح با حضور همه اعضا آغاز شد. برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: قرار است در تقویم سال 2017-2018 آسیا مسابقات دو، سه هفته زودتر برگزار شود. گزارشی از تدوین اساسنامه فیفا هم ارائه کردیم. سپس وارد دستور کار شدیم.در حال حاضر یک جنگ نابرابر با کشورهای عربی داریم. فقط غیرت ایرانی می تواند در برابر این کمبودها کمک حال ما باشد. امیدوارم امسال برای نمایندگان ما سال خوبی باشد. از سه روز قبل ناظر بازی به اصفهان و تبریز فرستادیم. اگر یک اتفاق ویژه در بازی ها رخ دهد خدای ناکرده بازتاب بسیار بدی برای ما خواهد داشت.

رئیس سازمان لیگ در ادامه خاطرنشان کرد: من امروز به اصفهان خواهم رفت تا شرایط را مهیا کنیم. دو، سه روز قبل آقای مهدی را به تبریز فرستادیم. همچنین محمدرضا کسرایی همان روز به اصفهان رفت. درباره مزایده سال آینده هم تصمیماتی گرفتیم. کارشناسانی هم در این باره صحبت کردند و صحبت های آنها ضمیمه پرونده شد. پارسال ما 40 میلیارد تومان گرفتیم که همان مبلغ برابر با سه سال گذشته اش بود.

وی افزود: از بازرسی کل کشور تشکر می کنم که به سازمان لیگ کمک کرد تا مزایده با قیمت واقعی برگزار شود. همچنین درباره بحث توپ هم صحبت هایی مطرح شد. درباره مراسم اختتامیه لیگ امسال و افتتاحیه لیگ سال آینده و مراسم بهترین ها هم صحبت هایی انجام دادیم. درباره ادامه کار ایران نوین هم امروز مصوباتی صورت گرفت و تمام تلاشمان را می کنیم تمام پول داخل قرارداد را بگیریم. قرار شد هیات رئیسه با مسئولان این شرکت مذاکره کند. قرار شده یک شورای حکمیت تشکیل شود و مشکلات را حل و فصل کند.

رئیس سازمان لیگ درباره رایگان شدن بازی ها تصریح کرد: این کار را نمی توانیم تا انتها انجام دهیم. خواستیم در سازمان لیگ این کار را محک بزنیم. می خواستیم بدانیم دلیل عدم استقبال مردم چیست. هرکسی یک چیزی می گفت و می خواستیم محک بزنیم مشکل اصلی کجاست. در بازی هایی که طبقه دوم رایگان شد همه بازی ها حدود 70 هزار جمعیت به ورزشگاه آورد. این کار تبعاتی هم دارد که فوتبال را بیمارگونه به بار می آورد. حالا که ورزشگاه ها پر می شود درآمدهایی برای ما حاصل می شود که وقتی ورزشگاه خالی بود این اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: قرار است با شانزده مدیرعامل لیگ برتر جلسه بگذاریم و در این باره صحبت کنیم. 10 مورد از معایب و مزایای این کار را بازگو خواهیم کرد. این را باید بدانیم در بازی های استقلال و پرسپولیس طبقه دوم ظرفیت بسیار زیادی را به خودش دید و این می تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. چراکه مقاومت طبقه دوم ممکن است ازبین برود.

تاج در پایان درباره انجام بازی راه آهن و استقلال در ورزشگاه آزادی اذعان داشت: اگر درخواست کتبی در این باره به دست ما برسد و دو باشگاه هم مشکلی نداشته باشند از نظر ما ایرادی ندارد. همچنین درباره موضوع گوران لاوره باید به شما بگویم ما مبلغ کمی را از محل درآمدهای باشگاه استقلال به آنها دادیم و باقی با تلاش های بهرام افشارزاده به بازیکن مورد نظر پرداخت شد.

۱۳۹۴/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...