نسخه چاپی

تاج: وزیر ورزش به‌دنبال واگذاری سریع استقلال و پرسپولیس است

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه‌ای كه با اعضای كمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی داشته در خصوص بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی تاج درباره برگزاری جلسه با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز (چهارشنبه) جلسه بسیار خوبی با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی برگزار شد. موضوع مهمی که در این نشست مطرح شد، بحث واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بود.

وی ادامه داد: سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، دنبال راه‌حل مناسبی برای واگذاری سریع این باشگاه‌ها به بنگاه‌های اقتصادی معتبر است که آینده این باشگاه‌ها با میلیون‌ها هوادار را تضمین کند. این دو باشگاه مشکلاتی زیاد و بدهی‌های کلان معوقه‌ای دارند که همیشه مانع بحث توسعه‌شان بوده است. در جلسه امروز، مشروح و جزییات این بحث را به اطلاع فراکسیون ورزش رساندم و قرار شد برنامه‌ریزی خوبی در این باره به بستر اجرا در بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در حال حاضر باید همه تلاش‌ها صورت بگیرد که این دو باشگاه باید از حالت مدیریت حادثه‌محوری به برنامه‌محوری تبدیل شوند. هر روز برای این باشگاه‌ها یک اتفاق ناگهانی رخ می‌دهد که ناگزیر به رفع آنها هستند، در این میان، پاسخگوی تمام حوادث باشگاه‌ها طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا اعضای هیئت رئیسه آن باشگاه‌ها هستند.

تاج خاطرنشان کرد: در جلسه امروز با اعضای محترم فراکسیون ورزش مطرح کردم که به‌نظر من اگر حقوق شناخته‌شده فوتبال که توسط مجلس در قانون برنامه ششم گنجانده شده، اجرایی شود و ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها تحویل شود، می‌توان مدعی شد که بخش عمده حرفه‌ای‌سازی را دنبال کرده‌ایم. در حال حاضر مهم‌ترین حق شناخته‌شده که درآمد باشگاه‌هاست به خودشان تحویل نمی‌شود و پیداست که در این شرایط باشگاه‌ها هر روز مشکلات خود را دارند. بدون شک، عمده مشکلات در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهی معوقه این تیم‌هاست.

وی ادامه داد: در این نشست، اعضای محترم فراکسیون ورزش در موضوع حق پخش تلویزیونی هم گزارش مفصلی ارائه کردند، به‌جز این، موضوع مالیات‌ها هم علی‌رغم دستوراتی که وزیر محترم اقتصاد دادند هنوز به‌طور کامل رفع نشده و حساب سازمان لیگ بسته است و حتی در پرداخت حقوق داوران هم مشکل وجود دارد.

۱۳۹۶/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...