نسخه چاپی

بذرپاش در نشست ۱۰ اقتصاددان ائتلاف اصولگرایان:

یارانه حق ملت است نه لطف دولت

بذرپاش با تاكید بر این مطلب كه نفت از سفره ها بیرون رفته است گفت: یارانه هم كم كم در حال رفتن از سفره های مردم است و این یارانه از سفره های مردم برود سفره مردم كوچك و كوچك تر می شود.

به گزارش نما مهراد بذرپاش عضو ائتلاف اصولگرایاندر نشست ۱۰ چهره اقتصادی اصولگرا در خبرگزاری فارس با عنوان «چه باید کرد» گفت: یارانه حق مردم و لطف دولت نیست درست است که وقتی پول خودروی فرزند وزیری صد میلیون تومان باشد پرداخت یارانه مصیبت عظما برای دولت خواهد بود.

وی افزود: در طی 27 سال گذشته یک تفکر خاصی در کشور ایجاد شد که این تفکر امروز اپیزیسیون شده است و کوچک ترین مسئولیتی از سوی دولت در زمینه اقتصادی وجود ندارد.

وی افزود: در مجلس آینده با پولی کردن مدارس مخالفت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که مدارس را پولی کنند و همچنین مجوز این را نمی دهیم که گام دوم رکود در کشور اجرایی شود و با اجرایی شدن این گام سفره مردم کوچک تر شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت روحانی اقتصاددانانی که بر عهده گرفته است در همایشی فوری برنامه ششم را در مجلس ارائه کرده تا کاستی های لیست منتشر شده خود را جبران کند.

بذرپاش با تاکید بر این مطلب که نفت از سفره ها بیرون رفته است گفت: یارانه هم کم کم در حال رفتن از سفره های مردم است و این یارانه از سفره های مردم برود سفره مردم کوچک و کوچک تر می شود.

وی در ادامه به سربازی جوانان اشاره کرد و گفت: مجلس دهم برای سربازی جوانان نیز برنامه دارد و باید این سربازی به صورت یک بازی برد برد باشد تا جوانان رغبت برای حضور در سربازی داشته باشند و براساس شغل جوانان سربازی را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم فقط 5 درصد از معوقات بانکی را در بخش تسهیلات ازدواج استفاده کنیم یعنی از 90 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی که 5 درصد آن می‌شود 4500 میلیارد تومان کل کفاف تسهیلات ازدواج مورد نیاز جوانان را خواهد داد.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...