نسخه چاپی

تماشای بازی‌های لیگ دیگر رایگان نیست

رئیس سازمان لیگ گفت: طی آخرین تصمیماتی كه گرفته‌ایم این است كه دیگر بلیت تماشای مسابقات فوتبال رایگان نشود.

به گزارش نما، مهدی تاج درباره جلسه مهم انجام شده در وزارت ورزش با طاهری، افشارزاده و حسنی‌خو در مورد آخرین تصمیمات گرفته شده اظهار داشت: خوشبختانه امروز تصمیمات خوبی گرفتیم و به جمع‌بندی‌های مناسبی رسیدیم تا فوتبال جذاب‌تر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مسابقات فوتبال به صورت رایگان برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها انجام خواهد گرفت یا خیر، گفت: خیر، دیگر مثل قبل رایگان نخواهیم کرد اما شکل تسهیلات به هواداران فرق خواهد کرد. ما به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم تا به هواداران تسهیلاتی بدهیم که بتوانند با تعداد فراوان در ورزشگاه‌ها حاضر شوند و مسابقات را تماشا کنند. علاوه بر این شیوه خرید الکترونیکی را نیز تغییر خواهیم داد.

تاج در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تصمیماتی در مورد دیدار نماینده‌های ایران با تیم‌های عربستانی نیز اتخاذ شده یا خیر، تأکید کرد:‌ ما همچنان بر موضع خود پایبندیم. جمع‌بندی‌ها بر این است که با تیم‌های عربستانی در کشور خودمان بازی کنند. از همه مهمتر اینکه وقتی کاروان تیم‌های الجزیره و النصر امارات برای رویارویی با تراکتورسازی و سپاهان به ایران آمدند بازتاب بسیار خوبی از این میزبانی منعکس شده است و همین بازتاب‌ها شاید مدیران AFC را مجاب کند که ایران شرایط بسیار مطلوبی برای میزبانی از دیگر تیم‌ها دارد.

۱۳۹۴/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...