نسخه چاپی

نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استان بوشهر اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از حبرآنلاین، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر، از مجموع 467 هزار و 945 رای ماخوذه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با کسب 374 هزار و 137 رای به عنوان نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وی با اشاره به نتایج قطعی شمارش آرا در 4 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، آقای عبدالحمید خدری با کسب 41 هزار و 922 رای به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم و دیر، خانم سکینه الماسی با کسب 41 هزار و 804 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

حقیقی یادآور شد: در حوزه انتخابیه دشتستان، آقای محمدباقر سعادت با کسب 36 هزار و 916 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، آقای سید کمال‌الدین شهریاری با کسب 54 هزار و 308 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...