نسخه چاپی

در خانه بستری بودم اما ؛

صمد نیكخواه:بخاطر هاشمی بازی كردم

كاپیتان تیم بسكتبال د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د گفت: هیچ كدام از بازیكنان تیم خوب نبودیم و در كل 40 ، 50 درصد تیم در این مسابقه بازی كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی پس از پیروزی د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د برابر شهرداری اراک در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به این سوال که آیا درست است از حضور در تیم د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د پشیمان شده بود، بیا‌ن‌ کرد: از اول سال به آقای هاشمی قول داده بودم و با این که قراردادی نداشتم و می‌توانستم جای دیگر بازی کنم به این تیم آمدم چون آقای هاشمی چند سال مربی من بوده و من وظیفه داشتم به او کمک کنم. به غرب آسیا نرسیدم چون در چین تعهد داشتم. تعهدم در چین را به بهترین نحو انجام دادم و به ایران آمدم.

او درباره شرایط بازی‌اش نیز گفت: من خیلی مریض بودم و تمرین نکردم. در خانه بستری بودم و فقط آنتی بیوتیک مصرف می‌کردم. بدنم ضعیف بود و خیلی خوب نبودم. در کل با تیم زیاد تمرین نداشتم و فقط قبل از مسابقه یک تمرین ساده انجام دادیم.

صمد نیکخواه بهرامی درباره عملکرد دیگر بازیکنان نیز گفت: به نظرم در این مسابقه همه ما بد بودیم. مک دونالد خیلی بد بود. من بد بودم. جواد داوری کار خاصی انجام نداد. راش نه خوب بود و نه بد و فقط زید عباس کاری را که باید در زمین انجام داد. کلا ما 40 یا 50 درصد تیممان را در زمین داشتیم و در کنارش شوت‌هایمان گل نشد و پنا‌لتی‌ های زیادی از دست دادیم.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...