نسخه چاپی

دوست دارم در تنیس هم مثل فوتبال موفق باشم

جان‌واریو: استقلال می‌تواند دو جام را بالای سر ببرد

از جمله خریدهای خوب خارجی استقلال در تاریخ لیگ برتر بود كه تاثیر فراوانی در موفقیت های این تیم داشت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، شاید به همین خاطر هم باشد با گذشت چند سال از رفتن فابیو جان واریو هنوز هم طرفداران استقلال وقتی صحبت از این بازیکن برزیلی می شود به نیکی از او یاد کرده و تمام خارجی های خود را با این هافبک بازیساز و محجوب مقایسه می کنند. فابیو که تنها به خاطر یک سوءتفاهم به خاطر مصدومیت زانو مجبور شد قراردادش را فسخ کرده و به کشورش بازگردد این روزها رو به یک رشته ورزشی دیگر در آورده و در تنیس هم به موفقیت های خوبی رسیده است.
دلم برای ایران و استقلال تنگ شده
از این که می بینم هنوز در یاد و خاطره طرفداران استقلال هستم به خودم می بالم و اعتراف می کنم واقعا دلم برای این تیم و طرفدارانش تنگ شده و دنبال اولین فرصت هستم تا به تهران آمده و مثل تمام طرفداران واقعی استقلال به حمایت از این تیم محبوب بپردازم. دراین سال ها که دور از ایران و استقلال بودم یک لحظه هم از یاد و خاطره این تیم غافل نشدم و همواره خودم را جزوی از این باشگاه افسانه ای دانستم.
استقلال می تواند هر دو جام را بالای سر ببرد
تمام اخبار و اتفاقات فوتبال ایران و استقلال را از طریق اینترنت و دوستانم در ایران پیگیری کردم و تقریبا در جریان ریز به ریز اتفاقات پیرامون تیم قرار دارم. الان می دانم که استقلال با شایستگی هم در صدر جدول لیگ برتر است هم به فینال جام حذفی رسیده و می تواند فصل را با دبل جام به پایان برساند. خدا را چه دیدید شاید من هم برای حضور در جشن های قهرمانی استقلال به ایران آمدم و مثل یک هوادار دو آتشه به حمایت از تیم پرداختم.
بازیکنان خارجی نیاز به آرامش دارند نه حاشیه
در این که طرفداران استقلال همواره به من لطف داشتند هیچ شک و تردیدی وجود ندارد اما واقعیت این است که در فوتبال امروز مقایسه کردن بازیکنان با هم کمی غیر منطقی است. من اعتقاد دارم اگر بازیکنی خارجی از یک فرهنگ بیگانه وارد فوتبال ایران می شود باید بستر برای درخشش فراهم شود نه این که در اوج مشکلات از این بازیکنان انتظار معجزه داشت. خبر دارم که در این سال ها چند بازیکن خارجی به استقلال آمده و با حواشی فراوانی مجبور به ترک تیم شدند که تعدادی از آنها هموطنان من بودند اما واقعا یک بازیکن خارجی برای موفقیت نیاز به ارامش دارد که این ارامش نصیب من شد.

می خواهم در تنیس هم مثل فوتبال موفق شوم
تنیس دومین رشته ورزشی محبوب من بعد از فوتبال محسوب می شود و از روزی که مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم بیشتر زمانم را معطوف به تنیس کردم و با تشویق خانواده ام در مسابقات استانی شرکت کردم و تجربه بدی هم نبود.دوست دارم در این رشته ورزشی هم مثل فوتبال به موفقیت برسم و خاطرات خوبی برایم رقم بخورد.
سفیر استقلال در برزیل هستم
با توجه به علاقه ای که به استقلال داشتم در این مسابقات با لباس تیم محبوبم بازی کردم تا نماینده شایسته ای برای این تیم در برزیل باشم. البته اصلا نمی توانم تصور این موضوع را بکنم که دیگر با فوتبال کاری نداشته باشم. شاید اگر روزی این اتفاق بیافتد من دیگر انگیزه ای برای زندگی نداشته باشم (باخنده) به همین خاطر یک تیم محلی هم داریم که با دوستانم تشکیل دادیم و هر هفته در مسابقات غیر رسمی بازی می کنیم.
خوشحالم طرفداران استقلال با ورزشگاه آشتی کردند
تصاویری از آخرین بازی استقلال روی اینترنت دیدم که واقعا خوشحال شدم چون مدت ها بود جای خالی این طرفداران در ورزشگاه آزادی مشاهده می شد. جوی که طرفداران استقلال با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه ازادی ایجاد می کنند را نمی توانید در هیچ کجای دنیا ببینید از همین رو شک ندارم با این حمایت باز هم استقلال مسیرش برای رسیدن به افتخارات جدید هموارتر از قبل می شود. خیلی خوشحالم که طرفداران استقلال لحظات خوب و خوشی را تجربه می کنند چون لیاقت و استحقاق این شادی را دارند و امیدوارم که فصل را با بالا بردن هر دو جام به پایان ببرند و این آرزوی قلبی من و خانواده ام نیز هست.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...