نسخه چاپی

فاطمه رهبر در گفتگو با نما:

مشكلات معیشتی و اشتغال اولویت مجلس باشد

عکس خبري -مشکلات معيشتي و اشتغال  اولويت مجلس باشد

متاسفانه ما در مجلس ششم نمایندگانی داشتیم كه نطق آنها از بیرون تنظیم می شد و برای آنها ارسال و در صحن علنی قرائت می شد؛ این دوستان باید مراقب باشند این اتفاقات در مجلس دهم تكرار نشود.زیرا مردم نه صبر و حوصله این گونه مسائل را دارند و نه نیاز كشور است. به نظر می رسد نیاز اول كشور كار و اشتغال باشد


به گزارش نما؛ فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در سه دوره از مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به انتخاب رقبای خود در انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: به دوستان راه یافته به مجلس شوراي اسلامی، مطابق تجربیات سه دوره نمایندگی عرض می کنم که چهارسال خیلی زود به پایان می رسد، لذا به برخی ازافرادی که تجربه کاری ندارند، توصیه می شود که در این چندماهی که فرصت دارند، خود را به یک سری اطلاعات و قوانینی كه در بدو ورود به مجلس مورد نياز آنان خواهد بود مجهز كنند.
وی افزود: به نظر من دوستان از تجربه گذشته نیز می توانند استفاده کنند و از کارهای حزبی و گروهی اجتناب کنند، و این را مد نظر داشته باشند که در چهارسال آینده باید پاسخگوی مردم و در درجه بالاتر خداوند باشند. این موضوع که بخواهند از برخی اپوزیسیون های خارج از كشور خط دهی داشته باشند، برای کشور بسیار آسیب زا است.
رهبر خاطر نشان کرد: متاسفانه ما در مجلس ششم نمایندگانی داشتیم که نطق آنها از بیرون تنظیم می شد و برای آنها ارسال و در صحن علنی قرائت می شد؛ این دوستان باید مراقب باشند این اتفاقات در مجلس دهم تکرار نشود. زیرا مردم نه صبر و حوصله این گونه مسائل را دارند و نه نیاز کشور است. به نظر می رسد نیاز اول کشور کار و اشتغال باشد، که با تلاش خود بايد آن را سامان دهند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر رد کردن برخی خطوط قرمز نظام توسط راه یافتگان به مجلس دهم با چه هدفی صورت می گیرد، تصریح کرد: به هر جهت نمایندگان منتخب مردم باید توجه داشته باشند، که دراین مقطع زمانی فقط باید در خدمت مردم و آحاد جامعه باشند، قرار نیست که فضای کشور امنیتی بشود و کسی از خطوط قرمز نظام عبور کند. و اتفاقات ناگوار مجلس ششم دوباره تکرارشود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: توصیه می شود همگان به کار و تلاش بپردازند و حرکات و بد اخلاقی های سیاسی که در گذشته بوده کنار بگذارند و تلاش کنند تا با شرایط داخلی و بین المللی که داریم هرچه زودتر به اهداف خود برسیم .

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...