نسخه چاپی

آیت‌الله جوادی‌آملی:بانك‌های ‌ربوی‌ به دنبال اختلاس هستند

یكی از مراجع تقلید گفت: نفت در نظام اسلامی حق مردم است و باید در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی هزینه شود به همین علت مسئولان باید به بررسی پرونده‌های نفتی اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش نما به نقل از فارس از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی عصر امروز در دیدار با خداکرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و آیت‌الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در موسسه علوم وحیانی اسرا انجام شد، از جایگاه منابع طبیعی در ایران اسلامی یاد و اظهار کرد: حراست از منابع طبیعی وظیفه همگانی است و یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند این رسالت را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برخی از امور جامعه اسلامی با اسلام واقعی فاصله دارد، اضافه کرد: بانک‌های جامعه اسلامی ربوی بوده و به جای اینکه به دنبال مشکلات جوانان باشند به دنبال اختلاس هستند، در صورتی که می‌توانند با یاری‌رساندن به کشاورزان و تولیدگران به صورت مستقیم در بهبود وضعیت اقتصادی نظام اسلامی نقش داشته باشند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه رسیدن به اهداف جامعه اسلامی نیازمند عزم ملی و جدی است، عنوان کرد: ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیاری را در خود جای داده است که با استفاده از آن‌ها نیازی ندارد که محصولات اولیه را از کشورهای دیگر وارد کند.

وی از نفت به عنوان یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل نظام اسلامی یاد کرد و گفت: نفت کنونی در نظام اسلامی حق مردم است و باید در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی هزینه شود به همین علت مسئولان باید به بررسی پرونده‌های نفتی اهتمام ویژه داشته باشند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...