نسخه چاپی

رفع مشكلات اقتصادی و رونق تولید در صدر اولویت‌های مجلس دهم قرار گیرد

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینكه مجلس نهم قوانین مؤثری نیز برای خروج از ركود تصویب كرده است، گفت:رفع مشكلات اقتصادی و رونق تولید می‌بایست در صدر اولویت‌های مجلس دهم قرار گیرد.

به گزارش نما؛ عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن انتقاد از عملکرد دولت یازدهم در مرتفع کردن مشکلات اقتصادی مردم، گفت: حدود 2 سال و نیم از عمر دولت یازدهم می‌گذرد، اما بر خلاف وعده‌‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور، نه تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع نشده است، بلکه شاهد رکود در بخش‌های تولیدی و صنعتی نیز هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی همواره بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در همه حوزه‌ها نظارت مستمر دارد، افزود: مجلس نهم در 4 سال گذشته نظارت مطلوبی بر روند اجرای قوانین داشته و قوانین مؤثری نیز برای کاهش تورم و خروج از رکود تصویب کرده است، اما اینها به تنهایی کافی نیست و مجلس دهم می‌بایست ادامه‌دهنده مسیر مجلس نهم در این حوزه‌ها باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه، یکی دیگر از اولویت‌‌های مجلس دهم را توجه به سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: مجلس دهم می‌بایست گام‌های اساسی در زمینه خصوصی‌سازی و توجه به اقتصاد مردمی برداشته و از این طریق بتواند ریل‌گذاری مناسبی برای دولت انجام دهد.

رجبی در پایان با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و رونق تولید می‌بایست در صدر اولویت‌های مجلس دهم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌هایی که مجلس دهم می‌بایست به آن رسیدگی کند، توجه به فرهنگ و فراهم کردن زمینه‌های قانوی برای زندگی ایرانی_اسلامی است که باید فضای قانونی مساعدی در مجلس دهم برای آن فراهم شود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...