نسخه چاپی

آغاز برنامه جدید علیخانی از امشب

در قسمت اول برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی كاندیداهای بخش مجری و گزارشگری معرفی می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،برنامه «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می‌کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری»، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی»، «گزارشگران برنامه‌ای»، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی»، «بازیگران مرد»، «بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیداها به مردم معرفی بشوند تا در نهایت مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند. در نهایت در برنامه سال تحویل 95 با جمع بندی پیامک‌های مردم برگزیده معرفی و تندیسش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.

«سه ستاره» امشب کاندیداهای دو بخش «مجریان تلویزیونی» و «گزارشگر» معرفی می‌شوند، کاندیداهایی که در مرحله اول از طریق مدیران هر شبکه به صورت فهرستی آماده شد و در اختیار داوران برنامه قرار گرفت و از امشب و در مرحله آخر انتخاب از میان این کاندیداها در اختیار مردم است. کاندیداهایی بخش مجریان تلویزیونی به شرح زیر است:

رامبد جوان، محمدجعفر خسروی، میلاد دخانچی، نجم‌الدین شریعتی، علی ضیا، عادل فردوسی‌پور، داریوش فرضیایی و ندا ملکی. و اما در بخش گزارشگر هم عترت افشار، محسن حاجیلو، شاهین صمدپور، محمود کریمی، محمدحسین میثاقی و حامد میرزاپور کاندیداهای معرفی شده هستند.

«سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هر شب ساعت 20 تا 22 روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...