نسخه چاپی

طرح كلان معماری ایرانی اسلامی با دستور وزیر راه اجرایی می‌شود

نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینكه طی سفر گذشته وزیر راه، آمل جزو شهرهای كلان برای انجام مطالعات و اجرای برنامه معماری ایرانی اسلامی قرار گرفت، گفت: در این طرح پنج كلان شهر جای گرفته‌اند كه آمل نیز در این بین جای دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا شنبه‌شب در همایش تجلیل از حماسه حضور مردم این شهرستان در انتخابات مجلس و شورای اسلامی در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: آملی‌ها همیشه در طول تاریخ افتخارآفرین بودند و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری همه مردم شهر و روستا پای صندوق‎‌های رأی حاضر شدند.

وی افزود: برای خدمت به مردم شهرستان آمل تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم و به این خدمتگزاری می‌بالم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمل دارای طوایف بزرگی است که مردم هر منطقه تأثیرگذار و اثربخش هستند و حق مردم این شهرستان را بیشتر از خدمات انجام شده می‌دانم.

این مسئول بیان کرد: شور، شوق و تلاش بدون وصف مردم این شهرستان در انتخابات باشکوه و حماسی ستودنی است و به این حماسه حضور می‌بالم.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه طی چهار دوره گذشته و 12 سال قبل در مجلس تلاشم دفاع از حقوق مردم این دیار بود، متذکر شد: آمل از شهرهای بزرگ تاریخی، دینی، مذهبی، فقهی و با قدمت چندهزار ساله است که مسئولان باید به این خدمت افتخار کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه طی سفر گذشته وزیر راه و شهرسازی، شهرستان آمل جزو شهرهای کلان جهت انجام مطالعات و اجرای برنامه معماری ایرانی اسلامی قرار گرفت، ادامه داد: در این طرح بزرگ تعداد پنج شهر کلان کشور جای گرفته‌اند که آمل نیز در این بین بوده و با پیگیری شهردار و مسئولان شهری محقق می‌شود.

این مسئول متذکر شد: ایجاد آزادراه آمل ـ ساری و آزادراه آمل ـ رشت از برنامه‌های کلان بوده که با حمایت دولت و پیگیری‌های لازم در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

یوسفیان‌ملا با اشاره به مطالعات نهایی ایجاد فرودگاه در این شهرستان، بیان کرد: اهمیت این شهرستان به اندازه‌ای است که در سفر اخیر رئیس جمهور به مازندران تنها 670 میلیارد تومان به محور مواصلاتی هراز اختصاص یافت.

وی با اشاره به تخریب، توهین و عملیات روانی در جریان انتخابات، گفت: مردم آمل در هر برهه از زمان نشان دادند که افرادی باهوش، بابصیرت و آگاه هستند و عملکرد مسئولان برای‌شان مهم است.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: برای مبارزه با فساد اقتصادی، دفاع از حقوق زنان، دفاع از حقوق بازنشستگان و افرادی که در مشاغل سخت مشغول کسب روزی حلال برای خانواده هستند، تمام تلاش خود را بیشتر از گذشته به‌کار می‌گیرم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه مسئولان اجرایی، نظارتی، مأموران انتظامی، امنیتی، مردم و اقشار مختلف که در برگزاری هر چه بهتر انتخابات نقش داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

۱۳۹۴/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...