نسخه چاپی

ارشاد: كتاب عطاالله مهاجرانی مشكلی ندارد

سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: كتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت كرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینكه این كتاب مشكل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.

به گزارش نما به نقل از میزان: سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.

نشست خبری حسین نوش آبادی سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دز سالن کنفرانس وزارت ارشاد با حضور اصاحاب رسانه در حال برگزاری است.

سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت: انتخابات هفتم اسفند پاسخ مردم به ندای رهبری و اعتماد به دولت بود.انتخابات پرشور نشان داد پيوندهای مردم و نظام ناگسستنی است.

وی افزود : مردم در سالی كه به عنوان سال همدلی و همزبانی بود به اين شعار به صورت عينی پاسخ دادند. اين انتخابات دست آورد بزرگ نظام و مردم و رهبری است و پيروز بزرگ اين انتخابات رهبری است.

وی در خصوص کتاب عطا مهاجرانی گفت:كتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دريافت کرده است و مربوط به الان نيست.

نوش آبادی تصریح کرد: این کتاب مشكل محتوايی نداشته و دقيقا بررسی شده است. و باید بگویم اگر بخواهیم مقایسه كنیم در میان ده ها هزار كتاب شاید تعداد این گونه كتاب های ضد اخلاق به تعداد انگشتان دست نرسد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات به وزارت ارشاد مربوط نیست و باید توسط مسئولان مربوطه تصمیم گیری شود.

وی افزود: منكر نقاط ضعف در جشنواره فیلم فجر نیسیتم اما اعتقاد دارم امسال جشنواره فیلم فجر، هم به لخاظ محتوایی هم كیفی برتر بود و طبیعی است نقاط ضعف را سال آینده برطرف میكنیم.

۱۳۹۴/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...