نسخه چاپی

زمان آغاز توزیع میوه شب عید در تهران

رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان تهران اعلام كرد: میوه شب عید از روز پنجشنبه ۲۰ اسفند در بیش از ۳۱۵ نقطه استان توزیع می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: میوه شب عید از روز پنجشنبه ۲۰ اسفند در بیش از ۳۱۵ نقطه استان توزیع می‌شود.

علی اشرف منصوری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای تامین میوه شب عید از شهریور در قالب کمیته تنظیم بازار با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است، افزود: میوه ذخیره سازی شده برای تامین نیاز شب عید در مقایسه با سال گذشته ۲.۵ برابر است و کیفیت بالاتری دارد، ضمن این میوه‌ها از روز پنجشنبه ۲۰ اسفندماه در بیش از ۳۱۵ نقطه استان توزیع می‌شود.

وی گفت: امسال برای دسترسی مناسب‌تر مردم تعداد مناطق و مراکز عرضه میوه در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی با بیان اینکه امسال ۵ تا ۶ روز زودتر از سال گذشته سیب و پرتقال توزیع می‌شود، اظهارداشت: میوه مورد نیاز مردم حداکثر تا پایان سیزدهم فروردین ماه تا زمانی که تقاضا در بازار باشد، توزیع می‌شود.

منصوری ادامه داد: سیب و پرتقال در ۸ سردخانه تهران در مناطق مختلف ذخیره سازی شده است تا برای انتقال میوه به مراکز عرضه و فروش با مشکل ترافیک مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: سیب و پرتقال علاوه بر مراکز ثابت در مراکز سیار مبادی ورودی و خروجی تهران به صورت روزانه در چادرهایی که پیش بینی شده است، توزیع می‌شود.

منصوری تاکید کرد: اداره کل بازرسی اصناف، اداره کل تعزیرات، سازمان توسعه تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بر چگونگی عرضه و فروش میوه در مراکز نظارت دارند تا از لحاظ قیمت و کیفیت تخلفی صورت نگیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: میوه شب عید علاوه بر میادین میوه و تره بار در بیش از ۱۰۰ فروشگاه با همکاری اصناف عرضه می‌شود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...