نسخه چاپی

مكانی روی گل مقصر نبود

پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد

پیشكسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و نباید دست از تلاش بكشد.

به گزارش نما بهروز سلطانی در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم که مقابل تیم خوب تراکتورسازی نمایش زیبایی داشت و یکی دیگر از فوتبال های خوب این هفته هایش را نشان داد ولی افسوس که نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. حریف هم خیلی با روحیه کار می کرد و پس از دو بردی که در آسیا بدست آورده بود انگیزه زیادی برای شکست دادن پرسپولیس داشت.

وی ادامه داد: اینکه تیم زود به گل رسید اتفاق خوبی بود و بازیکنان باز هم می توانستند گل بزنند ولی اینکه چرا مهاجمان در لحظه آخر موفق به این کار نمی شوند از جمله سئوالاتی است که هفته ها ذهن طرفداران تیم را به خود مشغول کرده است. تراکتور هم با تمام توان به تهران آمده بود ولی فکر می کنم اگر بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می دادند می توانستیم برنده شویم.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره گلی که سوشا مکانی دریافت کرد گفت: سوشا روی گل مقصر نبود و او ضربه ایستگاهی را دفع کرد ولی در ریباند گل خورد که در آن صحنه بازیکنان باید پوش مناسبی می دادند تا دروازه پرسپولیس باز نشود. در سایر دقایق بازی هم که خطر جدی روی دروازه تیم بوجود نیامد ولی در مجموع مکانی با اینکه چند هفته از مسابقات و تمرینات دور بود باز هم عملکرد خوبی داشت.

سلطانی در حمایت از مکانی تأکید کرد: اینکه برانکو به دروازه بان اصلی تیمش اعتماد کرد تا در این بازی مهم به میدان برود اتفاق خوبی بود. من موافق حضور دروازه بان ایرانی در دروزاه پرسپولیس هستم و فکر می کنم توانایی های مکانی که در تیم ملی هم عضویت دارد نباید با نیمکت نشینی نادیده گرفته شود و پس از اتفاقاتی که این اواخر برایش رخ داد بهترین کار این بود که برانکو در حق او کرد و سوشا هم نشان داد که قدر این موقعیت را به خوبی دانست.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که پرسپولیس هنوز هم می تواند قهرمان لیگ برتر شود گفت: هنوز چندین بازی تا آخر فصل باقی مانده است و تیم تا صدر جدول فقط 10 امتیاز فاصله دارد. قرار هم نیست که رقبا همه بازی های شان را با برد تمام کنند و پرسپولیس اگر بتواند نتایج تساوی اش را با برد عوض کند حتما شانس قهرمانی دارد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...