نسخه چاپی

واعظی با ارسال نامه ای از حمایت ها و درایت های رییس جمهوری تشكر كرد

واعظی با ارسال نامه ای از حمایت ها و درایت های دكتر رییس جمهور ایران تشكر كرد. در بخشی از این نامه آمده است: بسیار خرسندم كه تلاش همكاران اینجانب در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه در برگزاری انتخابات پرشكوه هفتم اسفند موجب رضایت خاطر حضرتعالی گردیده است.

به گزارش نما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ درمتن این نامه آمده است:‌
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام و احترام
بسیار خرسندم که تلاش همکاران اینجانب در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه در برگزاری انتخابات پرشکوه هفتم اسفند موجب رضایت خاطر حضرتعالی گردیده است.
لازم می‌دانم به نوبه خود و از طرف همه فعالان حوزه ICT کشور از جنابعالی تشکر نمایم که جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در توسعه کشور به خوبی می‌دانید و در همین راستا در دولت جنابعالی توسعه زیرساخت های ارتباطی شتابی چندین برابر گرفت و نسل سوم و چهارم تلفن همراه و برقراری اینترنت روستایی به منظور کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا تحقق یافت .
قطعاً با حمایت‌ها و درایت‌های حضرتعالی بوده که امروز توانستیم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از مطالبات مردم عزیزمان را پاسخگو باشیم و این همه را مدیون نگاه با تدبیر و مؤثر حضرتعالی به این بخش به عنوان پیشران توسعه همه جانبه کشور می دانیم.
رضایت جنابعالی در مصاحبه روز یکشنبه مورخ 94/12/16 قطعاً بار مسئولیت را بر دوشمان بیشتر می کند و امیدوارم بتوانیم پاسخگوی لطف شما بوده و امید را در دل مردم فهیم و قدردان ایران اسلامی بیش از پیش فروزان نمائیم.
محمود واعظی
وزری ارتباطات و فناوری اطلاعات

۱۳۹۴/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...