نسخه چاپی

می خواهم استقلال قهرمان شود اما ما شكستش می دهیم

بازیكن اسبق استقلال گفت: با اینكه دوست دارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود ولی فردا با تمام وجود برای موفقیت تیم پدیده به میدان خواهم رفت.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز،محسن یوسفی درباره آخرین شرایط تیم پدیده پیش از رویارویی با استقلال اظهار داشت: ما در تعطیلات به شرایط خوبی دست یدا کردیم و تقریبا می توان گفت که در شروع دوباره مسابقات در نیم فصل دوم توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم که سبب شد تا نسبت به دور رفت، خودمان را در جدول از محدوده خطر نجات دهیم.

وی افزود : ما در نیم فصل اول هم تلاش مان را میکردیم ولی نتیجه نمی گرفتیم تا اینکه در نیم فصل دوم تیم با هماهنگی بیشتری که بدست آورد تواسنت نتایج خوبی بگیرد و هفته گذشته هم مقابل ولوان بندرانزلی یک برد روحیه بخش دیگر کسب کردیم. البته این بازی چند محروم و مصدوم داریم و خود من هم به دلیل بیماری که داشتم دیروز نتوانستم به خوبی با تیم تمرین کنم ولی می اییم تا در تهران از استقلال امتیاز بگیریم.

بازیکن اسبق استقلال درباره این تیم بیان کرد: استقلال در این فصل خوب نتیجه گرفته و توانسته در بیشتر هفته ها در صدر جدول رده بندی باشد ولی بهنظر من استقلال بیشتر از اینکه فرم بازی شان به دل بنشیند بیشتر کسب نتایج شان خوب بوده است. در واقع این تیم مقتدرانه در صدر جدول جای نگرفته است.

یوسفی در ارتباط با استقلال افزود: حضور جوانان در ترکیب این تیم از جمله نکات مهم و بارز استقلال در این فصل است که خیلی خوشحال کننده است تا این تیم در سالهای بعد مشکلی از نظر بازیکن نداشته باشد و نکته دیگر اینکه استقلال پس از اینکه در سالهای گذشته خبری از سرخابی ها در صدر جدول نبود این بار توانسته با اقتدار از ابتدای فصل آن بالا را از آن خود کند و در این ارتباط اتفاق خیلی خوبی شکل گرفته است.

بازیکن تیم پدیده تأکید کرد: امیدوارم استقلال با همین روند تا قهرمانی پیش برود ولی باید بگویم من بازیکن تیم پدیده هستم و از دقیقه ای که بازی شروع می شود با تمام توان برای موفقیت تیم باشگاهی ام تلاش خواهم کرد تا استقلال را شکست دهیم و دست پر به مشهد برگردیم.

وی در این باره که آیا قبل از شروع بازی سمت نیمکت استقلال خواهد رفت یا نه، پاسخ داد: البته که این کار را می کنم. من در دو سالی که پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود بازیکن او بودم و فردا برای گرفتن رخصت از او و دیدار با سایر بازیکنان استقلال سمت نیمکت خواهم رفت. امیدوارم طرفداران استقلال فردا به تعدادی که در هفته های اخیر به آزادی آمده اند بیایند و به هر چه زیباتر شدن بازی کمک کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...