نسخه چاپی

آخرین خبر طاهری از تمدید قرارداد با برانكو

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید فرصتی پیش نیامده تا درباره تمدید قرارداد برانكو با او صحبت كنم.

به گزارش نما، علی اکبر طاهری درباره پیروزی پر‌سپولیس مقابل صبای قم، اظها‌ر کرد: با توجه به شرایط تیم پیش‌بینی می‌شد که بازی خوبی را ارائه دهیم. در بازی‌های قبل کمی تیم ما بدشانسی مواجه شده بود، اما با پیروزی که امروز به دست آوردیم به تیم‌های صدرنشین جدول پیوستیم و امیدواریم نتایج گذشته را جبران کنیم تا دل هو‌اد‌ا‌ران شاد شود.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: ما بازی حساسی را پیش‌رو داشتیم و با توجه به نتایجی که روز قبل از بازی به دست آمده بود حساسیت این بازی را دو چندان کرده بود، اما با این بردی که به دست آمد پر‌سپولیس به کورس قهرمانی بازگشت.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در باره حواشی که پیش از آغاز مسابقه به وجود آمده بود و شایعه شده بود طارمی به خاطر مسائل انضباطی از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است، گفت: من واقعا هیچ حاشیه‌ای را احساس نکردم. طارمی از چند روز قبل حالش بد بود و حتی من شنیدم که به او سرم وصل کرده‌اند. یعنی حالش بد شده بود که به او سرم زده بودند و فکر نمی‌کنم که حواشی خاصی به وجود آمده باشد. البته طارمی با این وضعیتش تنها توانست یک نیمه بازی کند.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد برانکو قبل از آغاز سال نو تمدید می‌شود، گفت: اگر رسانه‌ای چنین خبری را منتشر کرده باید از خودشان سوال کنید. مراحل قرارداد باید سپری شود و بعد در باره تمدید قرارداد برانکو تصمیم گیری کنیم. یعنی باید بنشینیم و با او صحبت کنیم تا ببینیم شرایط چگونه است. من قبلا هم گفته‌ام که دو طرف تمایل به همکاری دارند، اما متاسفانه تا به امروز فرصت صحبت کردن پیش نیامده تا بنشینیم و صحبت کنیم. ان‌شا‌ء‌الله این موضوع را نهایی می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور هو‌اد‌ا‌ران در ورزشگاه هم گفت: با توجه به این که توانسته‌ایم باشگاه را روی ریل درست باشگاهداری بیندازیم هو‌اد‌ا‌ران هم از این موضوع استقبال می‌کنند بنا‌بر‌این آنها هم با رغبت خاصی به ورزشگاه می آیند و حتی از تهران به قم می‌آیند تا از نزدیک بازی را تماشا کنند. من از آنها تشکر می‌کنم ، زیرا هو‌اد‌ا‌ران یار اصلی ما هستند. امیدوارم که ما را تنها نگذارند و این یار اصلی تا انتهای فصل در کنار ما باشد تا با هم قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی افزود: این که هو‌اد‌ا‌ران به بنده لطف دارند به خودشان بر می‌گردد. هو‌اد‌ا‌ر دارایی و سرمایه اصلی باشگاه است. اگر من کاری می‌کنم جز خدمت کردن به هو‌اد‌ا‌ر چیز دیگری نیست. من آمده‌ام به هو‌اد‌ا‌ران خدمت کنم. اگر بتوانم خدمت کنم پس کارم را انجام داده‌ام. تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و تا به امروز همراهی کردند.

طاهری در ادامه درباره بدهی پانزده میلیاردی باشگاه پر‌سپولیس هم گفت: این موضوع به دوره مدیریت آقای عباس انصاری‌فرد بر می‌گردد که خودشان به همراه قائم مقام وقت‌شان به باشگاه آمدند و درباره این مسائل صحبت کردیم. البته آن زمان قائم مقام باشگاه این کارها را انجام داده بود. آنها آمدند و با هم نشستی را برگزار کردیم و مواردی را مطرح کردیم. طبیعتا مشکلات و خطاهایی که انجام شده بود اعلام شد و خود آقای انصاری فرد هم نظرات ما را تایید می‌کرد. در نهایت ما کار را هدایت کردیم تا مراجع ذیربط تصمیم گیری کنند و منتظر نتایج آن هم هستیم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پایان درباره این که آیا مشکلات مالیاتی بازیکنان پر‌سپولیس حل شده است یا خیر، گفت: این مشکل مالیاتی و ممنوع الخروجی بازیکنان همیشه وجود داشته است، اما تکالیف مالیاتی بر عهده خود عزیزانمان است، اما تا به امروز چیزی درباره مشکلات مالیاتی به من منعکس نشده است و امیدواریم که به مشکلی هم بر نخوریم.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...