نسخه چاپی

طالقانی:خوزستانی ها می توانند لیگ را بچرخانند

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان گفت: اسپانسرهای بخش خصوصی و نیمه دولتی باید جلو بیایند و در فوتبال كار كنند.

به گزارش نما کاظم طالقانی در گفت و گو با کاپ، درباره کاندیداتوری اش برای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من سال گذشته یکی از اعضای هیات رئیسه بودم و با توجه به اینکه یک نفر از استان ها می تواند در هیات رئیسه حضور داشته باشد برای امسال نیز ثبت نام کردم و قصد دارم مشکلاتی که در استان ها وجود دارد را ردیابی کنم و از نظر بودجه یا مشکلات دیگر که در استان ها وجود دارد آنها را پیگیری کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته هم عضو هیات رئیسه بودم بتوانم در خصوص مدیریت اجرایی استان ها فعالیت مناسبی داشته باشم.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان درباره فوتبال خوزستان در سال 94 بیان داشت: با تمام مشکلاتی که از لحاظ مالی باشگاه ها داشتند از آن طرف اسپانسرهای قوی به فولاد خوزستان و استقلال خوزستان کمک کردند تا روند خوب شان ادامه داشته باشد. البته بحث فنی باید بیشتر توجه شود و به هیات مدیره ها توجه بیشتری داشته باشند. استقلال خوزستان از فرصت ها استفاده کرد و توانست مقام دوم را به دست آورد. هر اتفاقی که بیفتد تلاش و همت آنها را می رساند. در استان استعدادهای نابی وجود دارد که می توانند همانند بازیکنان استقلال خوزستان عمل کنند.

وی درباره عملکرد استقلال اهواز اضافه کرد: برای استقلال اهواز انتظار بیشتری داشتیم که اسپانسرها کمک کنند. ما منطقه آزاد اروند و پتروشیمی های ماهشهر را داریم که به خوبی می توانند در ورزش خرج کنند و جلو بیایند. اما متاسفانه این گونه نشد و استقلال اهواز به این صورت در ته جدول لیگ برتر قرار دارد. بخش های نیمه دولتی هم باید جلو بیاید و اگر این اتفاق نیفتاد عواقب سیاسی و اجتماعی زیادی خواهد داشت.

طالقانی افزود: راهکار حل این مشکلات می تواند اعتماد باشد. همان طور که استقلال خوزستان به جوان هایش اعتماد کرد اگر استقلال اهواز هم از ابتدا به جوان هایش اعتماد می کرد اکنون اینجای جدول نبود. چراکه آنها با همین جوانان خوزستانی چند تیم بزرگ را متوقف کرده و از سد راه آهن هم گذشتند. خوزستانی ها توانمندی این را دارند که لیگ را بچرخانند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...