نسخه چاپی

مصدومیت 2 مامور در چهارشنبه سوری

فرمانده یگان دوم یگان های ویژه ناجا گفت: شب گذشته یكی از ماموران یگان ویژه از سوی جمعی از هنجارشكنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت كه پزشكان حال این مامور را رضایت بخش اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرمانده یگان دوم یگان های ویژه ناجا گفت: شب گذشته یکی از ماموران یگان ویژه از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت که پزشکان حال این مامور را رضایت بخش اعلام کردند.

سرهنگ " محمد طراقیه " از گروهبان یکم " میلاد عرب " که در ماموریت شب گذشته در میدان تسلیحات منطقه نارمک تهران از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره(نارنجک دست ساز) قرار گرفت، عیادت کرد.

وی در حاشیه این دیدار گفت: با توجه اقدامات پیشگیرانه نهادها و سازمان های متولی، هر ساله شاهد هنجارشکنی برخی از هنجارشکنان هستیم که نتیجه رفتار ناشایست آنها عواقب و صدمات جبران ناپذیری برای دیگر افراد جامعه و حتی سلامتی خودشان دارد.

این مقام انتظامی از زحمات همه دست اندرکاران که در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با هدف پیشگیری از بروز حوادث فعالیت داشتند تقدیر وتشکر کرد .

سرهنگ طراقیه از اقدامات یگان ویژه در امر پیشگیری، برقراری نظم و امنیت عمومی را ،اطلاع رسانی و حضور در بین دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس سراسر کشور ، به کارگیری تجهیزات کامل در سطح معابر عمومی شهرها و استان های سراسرکشور برشمرد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان انجام ماموریت شب گذشته علی رغم به کارگیری تجهیزات کامل و مطمئنه، با پرتاب مواد منفجره آتش زا (نارنجک دست ساز) از سوی هنجارشکنان، تعداد دو نفر از کارکنان یگان دوم به نام های گروهبان یکم " میلاد عرب " با آسیب دیدگی و سوختگی صورت، دندان ها، دست و پا مواجه و همچنین استواردوم "عباس سوری" از ناحیه دست دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدند که به حمد الله تا این لحظه حال عمومی آنها خوب اعلام شده است.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...