نسخه چاپی

فراخوانی و اخذ تعهد از اراذل و اوباش در آستانه چهارشنبه سوری

عکس خبري -فراخواني و اخذ تعهد از اراذل و اوباش در آستانه چهارشنبه سوري

رئیس پلیس پایتخت گفت: تمام اراذل و اوباش سطح دار پایتخت از مدت‌ها قبل نزد پلیس احضار شدند و تذكرات لازم به آنها داده شده است.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تمهیدات پلیس پایتخت برای برقراری نظم و امنیت در مراسم «چهارشنبه سوری» گفت: تمام اراذل و اوباش سطح دار پایتخت از مدت‌ها قبل نزد پلیس احضار شدند و تذکرات لازم به آنها داده شده است.

وی افزود: تعهدات لازم از این اراذل و اوباش اخذ شده است که اگر کوچک‌ترین تحرک و اقدام هنجار شکنانه ای را در چهارشنبه آخر سال داشته باشند به شدت با آنها برخورد شود.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: البته که امیدواریم امسال هیچکدام از این اوباش را نه ببینیم و نه دستگیر کنیم.

هنجار شکنان منتظر برخورد قاطع و جدی پلیس باشند

سردار رحیمی تذکر داد: هر فردی که در چهارشنبه آخر سال کوچک‌ترین اقدام هنجارشکنانه ای و خارج از عرف را انجام دهد چه اراذل و اوباش باشد و چه افراد غیرعادی باشد قطعاً با برخورد قاطع و جدی پلیس برخورد می‌شود.

وی گفت: مأموران مجموعه انتظامی تهران بزرگ از امروز ساعت ۱۴ در تمام میادین و مراکز شهر تهران به صورت آماده باش صد در صدی هستند و تا نیمه شب هم این مأموریت همکاران ما ادامه دارد.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس با دورهمی ها در چهارشنبه سوری برخورد می‌کند یا خیر، گفت: ما به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم در کنار جوان و نوجوان خود باشد و دورهمی های خانوادگی برپا کنند و شادی کنند.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه جز مأموران حاضر در شهر برخی دیگر از مأموران مانند سابق در مرکز فوریت‌های پلیس با ۱۲۰ خط در حالت آماده باش هستند، گفت: اگر خانواده و یا فردی در مراسم چهارشنبه سوری مشکلی داشت و افرادی در محلی ایجاد هنجارشکنی کردند، هموطنان می‌توانند با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت مأموران خود را به محل برسانند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...