نسخه چاپی

كومان: بابت حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان متأسف نیستم

هافبك فرانسوی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ اعتراف كرد كه از ناكام گذاشتن تیم اصلی‌اش در مسیر رسیدن به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناراحت نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در پیروزی قاطع شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال بایرن‌مونیخ برابر یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کینگسلی کومان گل آخر و چهارم باواریایی‌ها را زد تا در پیروزی خانگی تیمش سهم به سزایی داشته باشد. گلی که او در وقت‌های اضافی زد حکم تیر خلاصی را داشت که امید بانوی‌پیر برای بازگشت به بازی را از بین برد.

با این حال او که در تابستان سال 2015 از سوی یوونتوس برای دو فصل به بایرن‌مونیخ قرض داده شد، تأکید کرد از راه پیدا نکردن تیم اصلی‌اش به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا ناراحت نیست.

کومان به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: بایر‌ن‌مونیخ بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کرد. من در لیگی بازی می‌کنم که میانگین سنی بازیکنانش پایین است و از وضعیتم در این لیگ بسیار خوشحالم. برابر یوونتوسی که فوق‌العاده بازی می‌کند، یک نمایش عالی ارائه کردیم.

کومان ادامه داد: می‌دانم که یوونتوسی‌ها بسیار ناراحتند اما فوتبال همین است. من به خاطر اتفاقی که افتاد، قطعاً نمی‌توانم به عنوان یک یوونتوسی ناراحت باشم چون اکنون یک بایرن‌مونیخی هستم.

کومان از سوی بانوی پیر برای دو فصل به بایرن‌مونیخ قرض داده شده و در پایان این مدت، باواریایی‌ها می‌توانند با پرداخت 28 میلیون یورو قرارداد او را قطعی کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...