نسخه چاپی

تساوی در اصفهان راضی كننده بود/ بردهای خانگی را نباید از دست داد

عکس خبري -تساوي در اصفهان راضي کننده بود/ بردهاي خانگي را نبايد از دست داد

عضو پیشین هیئت مدیر ه باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینكه آبی‌ها خارج از خانه بازی می‌كردند، یك امتیاز این دیدار برای آنها ارزشمند بود.

به گزارش نما، حسین فرزامی در خصوص تساوی استقلال برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: آبی پوشان به مصاف تیمی رفتند که زخم خورده و حذف شده از لیگ قهرمانان بودند. سپاهان هنوز به شرایط روحی ایده آل باز نگشته بود اما با تمام توان تلاش کرد بتواند استقلال را مقابل هوادارانش در اصفهان شکست داده تا بتواند این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه و دوباره به لیگ قهرمانان صعود کنند. البته این آبی‌ها بودند که توانستند اولین گل بازی را به ثمر رسانده و دروازه سپاهان را باز کنند اما یک غفلت از استقلال باعث شد تا سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شده و گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: تساوی در خارج از خانه همیشه ارزشمند است. البته استقلال می‌توانست برنده این بازی هم باشد اما پاس ندادن در زمان‌های حساس تا حدودی برای برخی بازیکنان تبدیل به عادت شده است. چندین صحنه در چند بازی اتفاق افتاده که اگر بازیکن پاس می‌داد، مطمئناً دروازه حریف باز می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و در مقابل سپاهان هم شاهد چنین صحنه‌ای بودیم و باید امیدوار باشیم کادر فنی در این خصوص بیشتر با بازیکنان صحبت کرده تا آنها در حساس‌ترین لحظات به جای اینکه ضربات بی هدفی را به سوی دروازه حریف بزنند با یک پاس سه امتیاز را به دست آورند.
فرزامی در ادامه خاطرنشان کرد: فاصله امتیازی پرسپولیس با استقلال به عدد چهار رسید و حالا آنها روحیه بهتری دارند تا بتوانند خود را به استقلال برسانند البته آبی پوشان این هفته مقابل شهر خودرو در تهران بازی دارند و قرمزها باید به شهرستان بروند. این یک پوئن مثبت برای استقلال خواهد بود تا بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کرده و همچنان فاصله امتیازی خود را با رقیب دیرینه اش حفظ کند.

وی تصریح کرد: جذابیت‌های فوتبال در هفته‌های آخر به همین اتفاقات زیبا مرتبط است. به یک باره اختلاف امتیاز کم می‌شود و در بازی بعد عکس این موضوع اتفاق می‌افتد. فوتبال هرگز قابل پیش بینی نیست و نمی‌توانیم فکر کنیم که یک تیم می‌تواند به راحتی حریفش را شکست دهد. استرس و هیجان همچنان برای علاقه مندان به فوتبال و خصوصاً هواداران سرخابی‌ها باقی مانده و حالا آنهار وزشماری می‌کنند که دوشنبه هفته آینده ببینند تیم‌های محبوبشان در مقابل حریفان چه نتایجی را کسب خواهند کرد.

فرزامی خاطرنشان کرد: جدا از هر نتیجه‌ای که به دست آمد، حضور بیشتر و بیشتر تماشاگران در ورزشگاه شور و شعف خاصی به استادیوم‌ها داده است. امیدوارم هواداران استقلال در بازی بعدی تیمشان را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه از تیم محبوبشان حمایت کنند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان و در مورد دیدار دوشنبه هفته آینده استقلال برابر شهر خودروی مشهد هم گفت: هیچ حریفی را نباید دستکم گرفت. درست است که شهر خودرو با توجه به مشکلاتی که داشته نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند اما آنها به ورزشگاه آزادی خواهند آمد، با تمام قوا بازی می‌کنند تا بتوانند از استقلال امتیاز گرفته و همچنان به ماندن در لیگ امیدوار باشند. استقلال هم باید از بازی‌های خانگی به بهترین وجه استفاده کند. سه امتیاز این بازی اگر به سود استقلال واریز شود، دیگر نگران نتیجه پرسپولیس نخواهد ماند و همچنان صدرنشین باقی مانده و با روحیه خوب آماده دیدارهای بعدی خواهد شد.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...