نسخه چاپی

برانكو سر قراردادش به سیم آخر می زند؟

به گزارش نما - روزنامه هواداری پرسپولیس روز بازی این تیم با سیاه جامگان مدعی شد برانکو از شرایط تمدید نشدن قراردادش شاکی است!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که نزدیک به 5 دور مذاکره با برانکو برای تمدید قرارداد فصل بعدش با پرسپولیس انجام شده و حتی قبل از عید اعلام شد با این مربی برای سال آینده توافق هم حاصل شده است و شرایط باشگاه پرسپولیس و او به هم نزدیک شده ، امروز نزدیکان با برانکو از این نوشتند که تازه برای اولین بار در مذاکرات بحث عدد و رقم مطرح شده و دو طرف مزه دهان یکدیگر را چشیده اند تا ببینند چقدر امکان توافق میان مرد کروات و طاهری وجود دارد؟

با این حال و در شرایطی که پرسپولیس در بازی مهم با سیاه جامگان که بدون تماشاگر برگزار می شود ، فرصت چسبیدن به صدر جدول را دارد ، روزنامه هواداری این تیم از ایجاد شکاف در مذاکرات خبر داده و نوشته است برانکو از این همه مذاکره برای مذاکره خسته شده و گفته بعد از این همه مدت حرف زدن ، هنوز مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد و توافق بر سر مبلغ و خواسته های دیگر انجام نگرفته است. روزنامه پیروزی به نقل از برانکو نوشته تا ابد منتظر نمی ماند. این البته اولین بار نیست که چنین جمله ای از برانکو در ماه های اخیر نقل شده و قبلا چند روزنامه دیگر هم چنین چیزی را نوشته بودند اما برانکو خیلی زود تکذیب شان کرد.

برانکوو مدیران پرسپولیس مدت هاست که مذاکرهمی کنند اما هر دو طرف ترجیح می دهند این مذاکره برای مذاکره ها ادامه داشته باشد تا تکلیف لیگ کمی مشخص تر شود.اگر تیم برانکو قهرمان شود ، بی شک او ترجیحش این است که قرارداد بعدی دیرتر بسته شود تا فرصا افزایش چشمگیر مبلغ را داشته باشد و از سوی دیگر هم باشگاه ترجیح می دهد تا ابتدا حاصل کار این فصل تیم برانکو را ببیند و بعد قرارداد نهایی بسته شود. برای همین هم هست که دو طرف تقریبا مدام در حال مذاکره بدون سرانجام اما رو به جلو هستند!

۱۳۹۵/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...