نسخه چاپی

ثبت درخواست میزبانی ایران برای جام جهانی در فیفا

درخواست میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ ثبت شد و ۱۳ نامزد میزبانی این تورنمنت، تا هفدهم اردیبهشت برای تكمیل اطلاعات خود فرصت دارند.

به گزارش نما به نقل از راه دانا؛ چند روز پیش بود که اسامی کشورهای خواهان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ منتشر شد ولی نامی از کشور ایران در میان این کشورها دیده نمی‌شد.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال روز گذشته در مصاحبه‌ای تاکید کرد که به خاطر تعطیلات نوروز، درخواست ایران با تاخیر به فیفا ارسال شده است و مشکلی در این زمینه نیست. سایت فدراسیون جهانی فوتبال هم روز گذشته اسامی کامل نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ را منتشر کرد که نام ایران در این فهرست دیده می‌شود.

طبق اعلام فیفا، علاوه بر ایران کشورهای مصر، امارات، آمریکا، ژاپن، کاستاریکا، کرواسی، جمهوری چک، گرجستان، هلند، قزاقستان، لیتوانی و نیوزیلند خواستار میزبانی این مسابقات شده‌اند.

سایت فیفا در این خصوص اعلام کرد که فدراسیون‌هایی که خواستار میزبانی هستند، باید منتظر دریافت اطلاعات بیشتری برای فرایند میزبانی باشند. طبق اعلام فیفا، قدم بعدی این ۱۳ فدراسیون این است که تعهد خود را به صورت رسمی برای میزبانی اعلام کنند که برای این موضوع تا تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت) فرصت دارند.

۱۳۹۵/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...