نسخه چاپی

روند صعودی قیمت هروئین ادامه دارد

در حالیكه ماده مخدر هروئین 5 ماه پیش گرمی 3 هزار تومان به فروش می‌رسید، با اقدامات پلیس و نیروهای امنیتی قیمت این ماده مخدر به علت كمیاب شدن بیش از 6 برابر افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، اوایل تابستان گذشته و همزمان با چند برابر شدن قیمت شیشه قیمت ماده مخدر هروئین به عنوان جایگزین از سوی قاچاقچیان به شدت پایین آمد تا معتادان به سمت استعمال هروئین بروند.

در آن زمان قیمت هروئین نسبت به سال قبل از آن (سال 93) از 12 هزار تومان به گرمی 3 هزار تومان کاهش یافت و قیمت شیشه نیز افزایش چند برابری به گرمی 100 هزار تومان رسید.

اکنون قیمت هروئین در مرکز شهر تهران و به صورت خرده فروشی به گرمی 25 هزار تومان افزایش یافته است و این امر به مدد تلاش‌های مأموران انتظامی، ستاد مبارزه با موادمخدر و سایر نهادهای امنیتی حاصل شده است.

در این میان اما کاهش قیمت شیشه از گرمی 100 هزار تومان به 60 هزار تومان در آبان سال گذشته بود که متأسفانه در 5 ماه گذشته ثابت مانده و افزایشی نیافته است.

انتظار است که با انهدام آشپزخانه‌های تولید هروئین در داخل کشور و گرایش قاچاقچیان به تولید شیشه در خارج از کشور و وارد کردن ان از مرزها، شاهد کمیاب شدن و افزایش قیمت این ماده مخدر صنعتی باشیم.

البته نباید فراموش کرد که قیمت موادمخدر در نقاط مختلف شهر تهران متفاوت است و به طور مثال شیشه اکنون در دره فرحزاد با قیمتی حدود 80 هزار تومان به فروش می‌رسد.

۱۳۹۵/۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...