نسخه چاپی

جزئیات حمله جنگنده‌های سوری به نشست سركردگان جبهه النصره

به گزارش نما - تسنیم نوشت: برخی منابع از کشته شدن سرکرده «جیش الفتح» و برخی دیگر از سران این گروه تروریستی در جریان حمله هوایی جنگنده‌های ارتش سوریه در حومه ادلب خبر دادند.

به گزارش «رای‌الیوم»، برخی منابع اعلام کردند، «عبدالله المحیسنی» قاضی سعودی‌الاصل ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» و گروهی از سران این ائتلاف، روز جمعه در حالی‌که در «جبل الزاویه» نشست برگزار کرده بودند، در جریان حمله هوایی جنگنده‌های سوریه کشته شدند.

منابعی در میان معارضان سوری در «توییتر» نوشتند: (جنگنده‌های سوریه) خودروی حامل المحیسنی، سرکرده سعودی، که به‌عنوان مسئول مرکز دعوت کنندگان به «جهاد» در گروه وابسته به القاعده فعالیت می‌‌کرد و نیز شمار دیگری از سران «الفتح» را که در مسیر بین «کفرنبل» و «جبل الزاویه» در حرکت بود، هدف قرار داد.

در حالی‌که برخی دیگر از منابع معارضان فرضیه کشته شدن المحیسنی را رد کردند، منابعی در میان ائتلاف تروریستی- تکفیری «جیش الفتح» در واکنش به خبر کشته شدن المحیسنی، تصویری از این تروریست را منتشر کردند و مدعی شدند که این عکس مربوط به بعد از ظهر روز جمعه در حومه ادلب است.

تاکنون منابع مستقل کشته شدن المحیسنی را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

ائتلاف «جیش الفتح» اتاق عملیات مشترکی از چندین گروه سلفی تکفیری است که در مارس 2015 با هدف تصرف استان ادلب در شمال غرب سوریه تشکیل شد.

«جبهة النصره»، «احرار الشام» «لواء الحق»، «جیش السنه»، «اجناد الشام» و «فیلق الشام» و چند گروهک کوچک دیگر عضو این ائتلاف هستند.

۱۳۹۵/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...