نسخه چاپی

«خشكسالی و دروغ» در نوبت اكران

سرانجام فیلم سینمایی ˝خشكسالی و دروغ ˝پدرام علیزاده پروانه نمایش گرفت.

به گزارش نما به نقل از سینما: سرانجام فیلم سینمایی ˝خشکسالی و دروغ ˝پدرام علیزاده پروانه نمایش گرفت.

این فیلم که اوایل سال قبل جلوی دوربین رفت آذر ماه آماده نمایش شد و درحالی‌که می‌توانست در جشنواره سی و چهارم حضور داشته باشد، به دلیل ممیزی از حضور در بخش مسابقه جشنواره بازماند.

پروانه نمایش "خشکسالی و دروغ" سرانجام بعد از گذشت پنج ماه توسط اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده تا این فیلم در نوبت اکران قرار بگیرد.

پدرام علیزاده کارگردان این فیلم درباره صدور پروانه نمایش "خشکسالی و دروغ" گفت: خوشبختانه با کمک و مشورت اداره نظارت و ارزشیابی و اعضای محترم اداره پروانه نمایش پس از گفت و گو و برگزاری جلسات متعدد با کمترین میزان اصلاحیه صادر شده است. با اینکه پیش از این حجم اصلاحیه‌های وارده زیاد بود اما در نهایت موفق شدیم با کمترین حذفیات مجوز بگیریم، به گونه‌ای که نسخه نهایی نسبت به نسخه اصلی تفاوت زیادی نکرده است.

علیزاده در خصوص زمان اکران عمومی فیلم نیز گفت: پروانه نمایش فیلم به تازگی صادر شده و بعد از عقد قرارداد با یک موسسه پخش سعی ما بر این است که "خشکسالی و دروغ" را در بهترین زمان ممکن اکران عمومی کنیم. امیدوارم فیلم اکران موفقی داشته باشد و مردم از آن استقبال کنند.

"خشکسالی و دروغ " نسخه سینمایی تئاتری به همین نام است که پیش از این چندین بار توسط محمد یعقوبی روی صحنه رفته و جزو نمایش‌های پرمخاطب سال‌های اخیر بوده است. فیلمنامه نسخه سینمایی "خشکسالی و دروغ" را هم یعقوبی نوشته که داستانش در چهار فصل روایت می‌شود.

محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم و خاطره اسدی حضور دارند. نیما راد، مهدی حسینی نیا،فرشاد میرزایی، سمانه اسماعیلی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی،زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی و صدف فانی نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۱۳۹۵/۱/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...