نسخه چاپی

احضار یك عضو شورای شهر تبریز به دادگاه

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری از احضار چهارمین عضو شورای شهر تبریز به دادگاه خبر داد و گفت: پرونده شورای شهر هنوز منتج به صدور كیفرخواست نشده است و چنانچه كیفرخواست صادر شود، نامه تعلیق اعضای متخلف شورا به فرماندار ارسال و اقدامات اجرایی در خصوص عدم فعالیت این اعضا ابلاغ می‌شود.

به گزارش نما به نقل از میزان: حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری از احضار چهارمین عضو شورای شهر تبریز به دادگاه خبر داد و گفت: پرونده شورای شهر هنوز منتج به صدور کیفرخواست نشده است و چنانچه کیفرخواست صادر شود، نامه تعلیق اعضای متخلف شورا به فرماندار ارسال و اقدامات اجرایی در خصوص عدم فعالیت این اعضا ابلاغ می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حکمت علی مظفری» از احضار چهارمین عضو شورای شهر تبریز به دادگاه خبر داد و گفت: تحقیق و بررسی بر روی پرونده اعضای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد و در این زمینه اخیرا یک پیمانکار شهرداری به اتهام پرداخت رشوه احضار و بازداشت شده است.

وی ادامه داد: حدودا 15 نفر در رابطه با این پرونده احضار شده‌اند و همانطور که بیان شد چنانچه در روند تحقیقات افراد دیگری نیز در مظان اتهام باشند برای ارائه توضیحات به دادگاه دعوت خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری تصریح کرد: پرونده شورای شهر هنوز منتج به صدور کیفرخواست نشده است و چنانچه کیفرخواست صادر شود، نامه تعلیق اعضای متخلف شورا به فرماندار ارسال و اقدامات اجرایی در خصوص عدم فعالیت این اعضا ابلاغ می‌شود.

پیش از این دو عضو شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه دستگیر و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده بود. حجت‌الاسلام والمسلمین «حکمت علی مظفری» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در این باره اظهار کرد: برای این افراد به اتهام تبانی و اخذ رشوه پرونده تشکیل شده است و پرونده تعداد دیگری نیز در این زمینه در دست بررسی است و چنانچه نیاز به دستگیری و بازداشت باشد این امر صورت می‎گیرد.

وی ادامه داد: این پرونده مرتبط با پرونده‎ای است که در آن یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اخذ رشوه از مجموعه کارکنان شهرداری به آنها قول انتصاب در برخی پست‌های شهرداری را می‌داده و از طریق تبانی پیشنهادات مورد نظر آنها را پیگیری کرده است.

همچنین در 17 فروردین ماه سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونین شهردار تبریز بازداشت شدند.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...