نسخه چاپی

قاتل با 20 لیتر بنزین جسد را به آتش كشید

به گزارش نما- خبرجنوب نوشت: پلیس شهرستان مرودشت از راز قتل مرد 47 ساله ای که به دلیل اختلاف حساب به قتل رسیده بود، پرده برداشت.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت گفت: ماموران از وقوع یک فقره مرگ مشكوك در يك مرغداري واقع در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان مرودشت مطلع و پس از حضور در محل مشخص شد فردي 47 ساله با اسلحه سوزني به قتل رسيده و سپس قاتل جهت ردگم كني اقدام به آتش زدن اتاقك كرده و متواري شده است.

سرهنگ «دلاورالقاصي مهر» ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي فردي 26 ساله به عنوان مظنون دستگير و براي تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

وي اظهار كرد: در بازجويي هاي انجام شده متهم به قتل مرد 47 ساله اقرار و اظهار كرد: براي مقتول كار مي كرده اما او مزدش را پرداخت نمی کرده و هر چه به وي گفته اهميتي نداده است .

بنابراين يك شب اسلحه سوزني دولول فاقد مجوز خودش را برداشته و با موتورسيكلت به مرغداري رفته و از روي ديوار وارد حياط شده و با اسلحه سر مقتول را هدف قرار داده است.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت گفت: قاتل پس از ارتكاب جرم با ۲۰ ليتر بنزين ، جسد و اتاقك را به آتش كشيده و فرار می كند كه اسلحه بكار رفته در جرم، از منزل مقتول كشف شد.

۱۳۹۵/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...